מותגים חיצוניים זה מגניב,אבל לא לשכוח…

by

בשבוע האחרון נפתחה החנות השנייה של GAP. החנות הראשונה נפתחה בשדרות ממילא,ירושלים.
אני לא מבינה מה ההתלהבות סה"כ GAP פותחים עוד חנות בעזריאלי!
היא אופנה מאוד פשוטה שנראה לי שכל הזמן חוזרת על עצמה! מה עם קצת חידושים,ריגושים,גיוון?
נכון,לפעמים אפשר למצוא מציאות,אך נדיר!! אני יותר נרגשת מהפתיחה ההולכת וקרבה של H&M. בחמישי זה קורה. אני חושבת שאופנת H&M אופנה צעירה,מגניבה ומגוונת. ניתן למצוא פריטים לנערות הסולידיות,אלה שרוצות לבלוט, המגניבות ואלה שסתם נסחפות אחרי הזרם.
לפי המידע שמפרסמים לא יהיה יקר. משהו בסגנון ZARA.
בכלל, זה ששתי חברות גדולות ומשמעותיות בעולם האופנה מגיעות למדינת ישראל. זה מציב אותנו על מפת העולם המערבי.
עכשיו השאלה הגדולה מה יהיה עם המעצבים הישראלים?
החשש שלי שכל עם ישראל ירוץ לקנות ב H&M והמעצבים הישראלים עם התשוקה לאופנה יהיו במשבר!
אז אנשים, אל תאבדו ת'ראש!! בשורה התחתונה המעצבים הישראלים הם העתיד של האופנה הישראלית.
סיכה שהכנתי.

תגים: , , ,

להשאיר תגובה

