גרביונים

by

גרביונים גרביונים גרביונים גרביונים

הטרנד החדש ישן, משודרג…
ישנם המון סוגים של גרביונים: גרביונים צבעוניים,גרביונים עם עיטורים,גרביונים עם פרחים,נקודות וכו'…
המון חנויות מוכרות גרביונים. כמובן שבסופר פארם את יכולה לקנות בייסיק בצבעים שחור,חום,סגול חציל ובצבע גוף . אם בא לך להתפרע-בצבעים-לכי על זה ובגדול!!! ב- American apparel תוכלי למצוא מגוון רחב של צבעים ודגמים. אמנם לא זול אבל שווה להשקיע.
הופעה ראשונה- את הגרביון הסגול קניתי בלונדון במחיר של 8 פאונד. הצבע של הגרביון משך את תשומת ליבי מהרגע הראשון. אני אוהבת צבעים חזקים ומגניבים. את החצאית דודה שלי הביאה לי ועשיתי לה כמה שינויים. רכשתי את החולצה בחנות יד שנייה בלונדון (לא זוכרת את שם החנות) את החגורה קניתי בנחלת בנימין בתור סתם חוט ומשם זה התפתח לחגורה וסרט לראש.

הופעה 2- שמלה שחורה, קלאסית קניתי ביד שנייה בברלין. את החגורה אני עיצבתי מבדים שמצאתי וגזרתי מבגדים שאני לא צריכה. את המעיל אבא שלי קנה לי בניו-יורק בחנות GAP בחורף שעבר. הגרביון הכחול הוא האהוב עליי וגם אותו רכשתי בלונדון.
אני אוהבת את שילוב הצבעים כחול ואדום. הם שילוב המשדר כוח ועוצמה. הפכתי שמלה,שחורה,פשוטה למראה אופנתי יותר בעזרת החגורה, הגרביון והמעיל. לדעתי התסרוקת שלי שונה,מדליקה וניתנת לשינוי.




הופעה 3- הכי פשוט, הכי יפה… גופיית סבא שקניתי בשוק הכרמל ב-10 ש"ח קניתי מידה גדולה בכדי שתשמש לי כשמלה. את הגרביון סבתא שלי הביאה לי. הז'קט ג'ינס לקחתי לאמא שלי. הסיכה שעליי קניתי ביריד האורבני שהיה לפני מספר חודשים בת"א. הסיכה מגניבה ומוסיפה חיים לבגד.
עושה את הגופייה מסתם פשוטה לשמלה מדליקה!

4 תגובות to “גרביונים”

  1. אביב Says:

    מדהימה!! איזה מוכשרת את!!

  2. סער Says:

    מוכשרת (: אהבתי מאוד!

  3. רומי (: Says:

    אהבתי . אהבתי (:
    כל כך סטייליסטית שזה מפחיד (: ♥

  4. שחר Says:

    עמית, את ילדה מדהימה,
    עתידך מובטח!
    אהבתי את הסטייל המדהים שלך!
    מקווה שתמשיכי לכתוב ולשתף את עולם האופנה בדעותייך ורעיונותייך.
    שחר.

כתיבת תגובה

