הפקת אופנה- קצר ולעניין

by





טייץ- אמריקן אפרל
בגד גוף- דאנס שופ
כפכפים אדומים- של אמא
מטפחת- יד שניה




חצאית- "סלון ברלין"
גופייה- טי מרקט
סיכת ראש- אני הכנתי
כפכפי סבתא נצחיות- "HOKI"

* צילום: אביב בקשי
שיער: אביב בקשי
סטיילינג: אני

טי מרקט !

אז ככה, טי מרקט התקיים במועדון "ברזילי" בדרום ת"א.
אחרי בערך 20 סיבובים הבנתי שברוב הדוכנים אני רואה את אותו הדבר רק בצבעים ובמחירים שונים. הטרנד המוביל והמתפתח- פרחים.
טווח המחירים היה בהחלט סביר והוגן. היו למעלה מ-90 מעצבים.
נראה לי שאני ועם ישראל מוכן לקבל את הקיץ באווירת שנות ה-60.
טי מרקט ממשיך להסתובב ברחבי הארץ ויגיע לחיפה, רחובות, הרצליה, ירושלים, חולון וכפר סבא.

8 תגובות to “הפקת אופנה- קצר ולעניין”

  1. אייל Says:

    אחלה מיני הפקה

  2. סער Says:

    יפה מאוד, באמת שאת מוכשרת ויש לך עתיד!

  3. ללא Says:

    ראית אותך פעם.ויש לך פשוט עתיד בעיצוב לפי דעתי.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    אהבתי מאד את החצאית!

  5. שחר Says:

    עולם האופנה מחכה רק לך!

  6. שי Says:

    איך את מתאימה את הבגדים ?

  7. מורן יוסף Says:

    אוי את מגניבה בטירוף…..
    מתה על האאוטפיטים שלך.

  8. מריאנה Says:

    יוואו הדפס מדהים של ריבר פיניקס על החולצה!
    לגמרי מגניב בריבוע!

כתיבת תגובה

