את המילה האחרונה, את תגידי

by

ומה דעתך על טרנד הפסים?
את הפסים אנחנו יכולים למצוא בכיוון הרומנטי של מלחים ובכיוון של שמלת פסים פשוטה. זהו הדפס שיוצר עניין וגיוון. אותי לפעמים משעממת חולצת פסים "נקייה" אז אני מוסיפה למשל כל מיני סיכות מדליקות או ניטים על הכתפיים.


משקפיים עם פסים צבעוניים. (אופטיקה הלפרין)

בגד גוף. הבגדי גוף חוזרים ובגדול !! (קסטרו)

תחרות ופסים, שילוב שנראה הרבה. טייצים עם תחרות, בגדי גוף וכו'.(קסטרו)

חולצה קצרה ומדליקה.(קסטרו)

שמלת פסים שחור לבן (רנואר)

סיכה שהכנתי

4 תגובות to “את המילה האחרונה, את תגידי”

  1. רותם Says:

    אני אישית מאוד מתחברת לפסים,
    ובבגדי הגוף?בכלל!
    עמיתוש הסיכה שהכנת כל כך מדהימה
    אוהבת♥

  2. שירי Says:

    איזה פוסט מקסים! אהבתי את הפסים של קסטרו, יפים מאוד. הוספתי לרשימת הקניות…

  3. נעלולה Says:

    משקפיים עם פסים? כל כך יפה!

  4. שחר לבנת :P Says:

    עמיתוש באמת שאת הילדה הכי מוכשרת שאני מכירה אין עליך333> חחח חיבות להיפגש מתה עלייך נסיכה שלי 🙂

להשאיר תגובה

