עכשיו זה רשמי- המנומר חלק מהמלתחה שלך.

by

המנומר פרח בשנות ה-80.
המנומר בשימוש של קשת האוכלוסיה מלבוש זול ועד לארוחת צהריים בבית הלבן. המנומר חוזר פחות בגווני חום יותר בצבעים חזקים ובצבעי מרקר. חיפשתי בגוגל על אופנה מנומרת… "כל חברי עשרות להקות השיער אשר קמו בשנות השמונים השקיעו מאוד בהופעתם החיצונית: גידלו שיער ארוך, התאפרו, לבשו בגדים צבעוניים ובלתי רגילים, חולצות מנומרות ומכנסי עור. ראיתי בכל חנות לפחות 10 פריטים עם ההדפס המנומר. ואפילו קניתי גרביון בגווני סגול.

מנומר זה מגניב אבל במידה. אני שאוהבת להגזים עם הצבעים והלבוש לא אלך עם לוק שלם בגווני מנומר.
הצטלמתי למכירת אופנה של בגדי יד שניה עם חברה…
מכנס מנומר.(ימנית)

חולצה מנומרת (למעלה)

טייץ מנומר של TOPSHOP (התמונה נלקחה מוואלה אופנה!)

קרדיגן מנומר של גולף (התמונה נלקחה מוואלה אופנה!)

וכמובן שאני מתכוונת למנומר סינטטי.

11 תגובות to “עכשיו זה רשמי- המנומר חלק מהמלתחה שלך.”

  1. סער Says:

    תותחית! הגרביון מעלף:)

  2. amitdrucker Says:

    תודה רבה 🙂

  3. מייקי (: Says:

    בדרך כלל אני לא אוהבת מנומר ,
    אבל הצלחת לשכנע אותי (:
    אהבתי !

  4. שי Says:

    עמיייתי את מהממת . וזה ממש יפה .

  5. amitdrucker Says:

    אני שמחה שהצלחתי לשכנע אותך…

    תודה רבה !!!!! :]

  6. נוי Says:

    ווואיי את כותבת מדהים!!!!

    אהבתי מאודדדדדד 🙂

  7. קרן Says:

    פוסט מקסים.
    נהנת לקרוא את הבלוג שלך !!!
    מנומר בהחלט הדפס שרק בחורף שעבר נכנס למודה.

  8. Finkel's AppareL FASHION BOOK Says:

    אני חושבת שטופשופ עושים ויעשו עבודה נפלאה, מאוד אהבתי את העידון שהם עשו בנושא הפריטים בעלי הבד המנומר כי זה גבול קטן בין מעודן ולזול והם פשוט הצליחו
    בגדול..
    בכללי אני לא מתה על מנומר והארון שלי לא שופע בפריטים מנומרים אם יש אחד כזה בכלל אבל יש במנומר אפור משהו מעניין דווקא (:

  9. רותם Says:

    אהבתי 🙂
    בעיקר את הסגול שלך

  10. קרן Says:

    איזה תמונות מעולות!!!

  11. תמרי :) Says:

    היי כמה עולה הקרטיגן המנומר מגולף ?
    הוא מהמם !

להשאיר תגובה

