ניחוחות של פעם.

by

הנה מפוסט לפוסט מתגלה לכם עוד חולשה שלי- משקפי שמש. יש לי הרבה משקפי שמש שרובם או מחנויות יד שניה או מeBay. אני חושבת שמשקפי שמש יכולים להרוס או לשדרג מראה. מי שהולכת עם משקפיים שלא מתאימים לה פשוט הורסת לעצמה את ה"לוק".
גלשתי באתר שאני מאוד אוהבת eBay (שעות אני יכולה לשבת עליו!!) ומצאתי את המשקפי שמש הכי מגניבים שיש לקראת הקיץ!





פנים קטנות- לבעלי שיער ארוך יתאימו משקפיים עם מסגרת עדינה. אם השיער קצר, משקפיים עדינים וקטנים שיבלטו בפנים.

פנים עגולות- לבעלי שיער קצר מומלץ לבחור במסגרת גדולה ומעוגלת כדי שהמשקפיים לא "ייבלעו" בפנים.

פנים מרובעות- כדי לאזן את צורת הפנים מומלץ לבחור במסגרת עם זוויות חדות. מסגרת צרה ודקה.

לפרטים, הערות ושאלות מוזמנים לכתוב לי: amit.fashionblog@gmail.com
שבוע טוב 🙂

10 תגובות to “ניחוחות של פעם.”

  1. טוביי Says:

    הייי? הצלחתיייי!!!!
    יפתי פוסטט מהממם מאוד עזרתת לי !!!
    תמשיכי לכתובב ואל תפסיקי לעולם!♥

  2. amitdrucker Says:

    שמחה שעזרתי לך…תודה רבה! :]

  3. רותם Says:

    אהבתי במיוחד את משקפיים מספר 4 ו6 🙂
    פוסט ממדהים

  4. ג'קסון סטיוארט Says:

    את רואה האנה מונטנה ?
    אם כן,
    תדעי שאת ממש דומה לריקו …
    בלי להעליב או משו,
    כי יש לך בלוג ממש יפה!

  5. amitdrucker Says:

    רותם: באמת משקפיים מדהימים! תודה רבה…

    ג'קסון: אני לא רואה האנה מונטנה… תודה 🙂

  6. מורן יוסף Says:

    אנ מתה לשים ידי על זוג ריי באן אבל רק המשלוח
    27$,את באמת משלמת מחירים כאלה?

  7. amitdrucker Says:

    לא נתקלתי במשלוח שעולה 27$…
    מוזר.

  8. דנה Says:

    מקסים! פוסט שימושי ויפה…

  9. מייקי (: Says:

    משקפיים זה גם אחת החולשות שלי (:
    חחח אני משוגעת על זה .
    אני גם אוהבת את הסגנון הזה .
    פוסט יפה 🙂

  10. ילדת סיקסטיז D: Says:

    ואוו!
    עמית, בחיי, אני מרגישה שמצאתי נפש תאומה.
    אם היו לנו אותם פנים הייתי מתחילה לחשוד שאנחנו תאומות שהופרדו בלידה! :O
    כשקראתי את התיאור שכתבת על עצמך פשוט הרגשתי כאילו אני כתבתי את זה.
    אני נכנסת לאתר כבר המון זמן, לפחות פעם בשבוע, כדי לראות מה כתבת הפעם.
    אני אמנם לא מתלבשת ממש כמוך (כי אני גרה במושב קטן, ודתי. אנשים פה לא מקבלים בצורה כל כך נחמדה דברים שקצת שונים מהמקובל..) אבל אני בכל זאת מבטאת את עצמי.
    אני מאוד אוהבת את האומץ שלך ללכת עם איך שאת אוהבת בלי לפחד מתגובות…
    הלוואי שאיי פעם יהיה לי אומץ כמו שלך!!
    לסיכום, יש לך סטייל מדהים, ואת פשוט יפיפיה!
    ונראה לי שכתבתי פה תגובה ארוכה מידי אז אני אסיים 😛
    פוסט מקסים! :*

כתיבת תגובה

