נקודות, פסים ופרחים- הכל הולך

by


נקודות!!!! הדפס כ"כ אצילי, רומנטי וילדותי.
קבלו פריטים שווים…


פרחים!!! הדפס מעניין שאני אישית מאוד אוהבת. אני מעדיפה את ההדפסים שנראים יותר של פעם שבעצם הם הוינטאג' האמיתי מאשר את הדפסי "החיקוי". ראשית, אני לא ממליצה ללכת על לוק שלם בפרחים. זה טו מאץ'. עם חצאית פרחונית יהיה יפה חולצה בצבע אחיד. אם את לא מתחברת להדפס הזה בבגדים לכי על האקססוריז: צעיפים, משקפיים, כובעים וכ'ו.
כמו כן, יש הרבה נעליים פרחוניות שאני ממליצה לאזן זאת עם צבע חלק. נעליים פרחונית תופסות המון תשומת לב.


* התמונות נלקחו מהאתר http://lookbook.nu/

לשאלות והערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

3 תגובות to “נקודות, פסים ופרחים- הכל הולך”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    אני אישית הכי אוהבת את הדפסים שהם צורות/דמויות שחוזרות על עצמן..
    אוהבת, לינדה

  2. דניאלי (: Says:

    וואו בלוג מהמם (:
    אהבתי כ"כ את החצאיות עם הפרחים !
    אין, זה פשוט בלוג מדהים D:

  3. amitdrucker Says:

    תודה רבה! אני שמחה לשמוע 😉

כתיבת תגובה