תרבות + אופנה

by




שמלה- ANNA K. נעליים– קינג ג'ורג' גרביון כחול כהה– לונדון תיק– סבתא מטפחת– יד שניה

ביום שלישי הלכתי עם סבתא שלי לתערוכה של אדגר דגה במוזיאון ת"א. מלכתחילה לא אהבתי את הרעיון של ללכת לראות תערוכה אך מהר מאוד הבנתי שגם תרבות לא תזיק לי. עיקר התערוכה היה פיסול של רקדניות בלט תוך כדי ריקוד וחימום שלפני ההופעה. מה שהיה יפה שהוא לא עשה את כל הרקדניות רזות וחטובות אלא היו כאלה קצת מלאות. ואת האמירה הזאת אהבתי. לצערי לא יכולתי לצלם שם עקב כללי המוזיאון.
זהו הפסל הראשון שמוצג בתערוכה, הוא הפסל המפורסם.

(מתוך ויקיפדיה)

עם הלוק שבתמונות למעלה הלכתי 🙂
מקווה שאהבתם את הפוסט על תרבות. תרבות ואופנה זה שילוב מנצח!
לפרטים, הערות ושאלות מוזמנים לכתוב לי: amit.fashionblog@gmail.com

8 תגובות to “תרבות + אופנה”

  1. מאיה Says:

    פוסט חמוד מאוד! אני שוקלת ללכת לתערוכה עקב הפוסט 🙂

  2. נועה Says:

    אהבתיייייייי. קודם כל שמלה מהממת! הייתי בתערוכה של דגה ואכן מקסים!
    🙂

  3. שני Says:

    אהבתי את הלוק 🙂

  4. סער Says:

    מקסיייייייייים 🙂

  5. amitdrucker Says:

    מאיה: ממליצה מאוד ללכת לתערוכה 🙂
    נועה: תודה רבה :]

    תודה רבה :)))

  6. אייל Says:

    אחלה פוסט
    כל אפנה וסטייל שואבים את ההשראה מיצירות אמנות
    פיסול, ציור, תיאטרון קולנוע וכמובן מוסיקה
    אח"כ האפנה משפיעה על האמנות…
    מעגל קסמים נפלא
    עכשיו גם את חלק מהשרשרת

    סיקרנת אותי לגבי התערוכה
    אהבתי את המטפחת הירוקה בתוך התמונה שחור לבן

  7. יובל Says:

    בגדים מהממים!!!!

    את יודעת שאת כבר כמעט סלבריאטי בגלל הראיון בראש 1 {מתה על השמלה הצהובה}.
    נ.ב יש מצב שאת מקצרת את שם האתר שלך לקח לי שעות לכתוב את השם שלו,דרך אגב אני חברה טובה מאוד אני גם באותה כיתה עם מיכל כ. שמעתי שאתן מכירות טוב!!!

  8. אור Says:

    עמיתייי פוסט מהמםם !!!! את פשוט מוכשרת ((:
    אווהבתתת אותךך ♥

כתיבת תגובה

