באמצע הכפר חנות יד שניה.

by

בשבועות נסעתי עם חברים והמשפחה לצימר בצפון. טיילנו והגענו לעין הוד כפר האומנים. שם ראיתי שלט "האוספים של נדין". נכנסתי וראיתי חנות באמצע יער, חנות קסומה. הסתובבתי ויצאתי עם מציאות: ג'ינס גבוה, בגד גוף תחרה, בגד גוף פסים וסוודר. החנות נפתחה לפני שלוש וחצי שנים. פתוחה בעיקר בסופ"ש, בחגים ובתאום מראש. נדין בעלת החנות אוספת בגדים ואקססוריז בעיקר בשווקים בארץ ובעולם. יש מבחר גדול של נעליים ומטפחות. אין ספק שהכפריות מוסיפה לחן של החנות. החנות עמוסה באוצרות ולא יקרה. טווח המחירים 10-300 ש"ח.

לפרטים נוספים : 077-5019852

*להערות ושאלות amit.fashionblog@gmail.com 🙂

11 תגובות to “באמצע הכפר חנות יד שניה.”

  1. מייקי (: Says:

    ואו אהבתי בטירוף (:
    תודה על ההמלצה , אם אני אעבור באזור אני בהחלט אכנס לשם .

  2. דנה Says:

    וואיי התיק הירוק הורס ! פוסט מדליק 😉

  3. love it Says:

    חמוד!! נראית חנות באמת עמוסה באוצרות… חייבת לציין שאת כותבת מקסים!

  4. יעל Says:

    כשאהיה בסביבה אקפוץ לשם… בהחלט סקרן אותי. תמשיכי כך, עם פוסטים מקסימים!

  5. amitdrucker Says:

    שמחה שאהבתן… תודה 🙂

  6. עומר Says:

    תודה רבה על התגובה אצלי בבלוג 🙂
    לרגע לא האמנתי שתגיבי לי אני ממש אוהבת את הסגנון שלך את זה שאת לא נסחפת אחרי הזרם
    מזכיר לי אותי 🙂
    ראיתי אותך כמה פעמים בת"א ונדהמתי ממתיקותך!
    אני אשמח שתחזרי לבלוג שלי 🙂

    שמרתי את הבלוג שלך ומהיום אני קוראת קבועה! ♥
    החנות מקסימה אבל לא נראה לי שיתאפשר לי להגיע לשם 😦

  7. amitdrucker Says:

    תודה רבה, אני שמחה לשמוע 🙂 🙂

  8. אוראל כהן Says:

    ואוו, נשמעת חנות מעולה!

    תמשיכי עם פוסטים מרתקים – אני עוקבת 3> !

  9. amitdrucker Says:

    תודה רבה ! 😉

  10. רוני Says:

    פוסט יפה… התיק הירוק מקסים!

  11. amitdrucker Says:

    תודה רבה ! כן, התיק הירוק מיוחד מאוד 🙂

להשאיר תגובה

