עולים על פלטפורמות

by

לרובנו יצא להכיר אחת או שתיים שמנסות להסתיר את שיגעון העקבים\פלטפורמות לאחרונה.
נעלי הפלטפורמה הופיעו מפעם לפעם במהלך השנים אך הצלחתן המשמעותית ביותר החלה בתקופת הדיסקו של שנות ה-70 ונמשכה גם בשנות ה-80, אז היו פופולריות במיוחד בקרב אנשי הרוק, בקרב מוזיקאים וברחבת הריקודים.
הפלטפורמות כובשות את העולם בתערכות אופנה, תצוגות אופנה ובאופנת הרחוב. ישנם סוגי פלטפורמות מפוסלים כמו של פראדה או מעץ כמו של קוואלי.
שלא נדבר על נעלי פלטפורמה בלי עקב…
תעשו לי טובה את הפלטפורמות המעוטרות אבנים, יהלומים ושרשראות תשאירו בחנות.
כמה שיותר גבוה וצבעוני יותר טוב ומרשים. בשנים האחרונות המעצבים לוקחים את הפלטפורמות לגבהים חדשים (אלכסנדר מקווין שהנעליים שלו נהפכו ללהיט).

המותג "HOKI" קלע לטעמי עם הדגם המדליק הזה. דגם זה מאיים להשתלט על כפות רגליהן של נשות ת"א. בבגדים זהו הטרנד הצבאי ובתחום ההנעלה היצירתיות מוצאת ביטוי בפלטפורמות. קשה להיזכר בתקופה שהביאה איתה הרבה דגמים של נעליים במימדים משוגעים ובצבעים מגניבים.
תוכלי למצוא דגם זה בצבעים בז' ואפור עכבר.
כרגע תוכלי לרכוש אותם ב"רזילי" במחיר 450 ש"ח.

להלן היתרונות:
*נעל נוחה מאוד
*מתאימה לחורף עם גרביון ולקיץ עם כל דבר
*מגניבה וטרנדית
*מותג מצליח ורציני
*ניתן להתאימה לכל אירוע
*צבעים נטרליים

מקווה שאהבתם! מוזמנים לשלוח לי שאלות והערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

17 תגובות to “עולים על פלטפורמות”

  1. ניצן Says:

    נעליים הורסות.

  2. אורן Says:

    עוד יתרון, אפשר להסתובב בשוק הכרמל בלי להתלכלך מהג'יפה על הרצפה : )

  3. גל:) Says:

    איזה מידות יש את הנעליים פוסט מגניב….:) יפה מאוד!

  4. דפנה Says:

    איזה צבע מקסים!!!!!!

    אהבתי את הפוסט. בעיקר את החלק של היתרונות..

  5. אוהבת אופנה! Says:

    יפה! נראית נעל נוחה.

    מסכימה איתך לגבי הפלטפורמות.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    חמודדדד.

    אין על הפוסטים שלך 😉

  7. sarit Says:

    שלום עמית. רציתי להחמיא לך על הבלוג המושקע שלך!
    אני עוקבת ושמחה לקרוא כל פוסט חדש.
    הרבה זמן לא ראיתי נערה בת 14 עם חוש אופנה כמו שלך.
    אין ספק שאת נערה מאוד מיוחדת ויפה.
    שאפו על הכתבה בוואלה!
    כל הכבוד 🙂

  8. תמר Says:

    מקסים! אני חייבת לציין שאת משתפרת בכתיבה שלך בכל פוסט חדש…

  9. דנה Says:

    ראיתי את הנעליים האלו ב"תחנה"!!
    וואי הן מדהימות. את יודעת על מה לכתוב בבלוג…
    אהבתי. 🙂

  10. אייל Says:

    !!!wow shel post

  11. מיכל Says:

    יש לי את הנעלים האלו……….ואתן צריכות לקנא בי
    הנעלים מדהימות ומאוד נוחות!!!!!!!!!!
    ועמית, אני מתה על הבלוג שלך

  12. סיגל Says:

    יש לי זוג כזה והם נוחות בטירוף!
    אני הולכת איתן עם חצאיות שמלות מכנסי סקיני והכי חשוב עם מכנסי הגינס הקצרצרות שלי שקניתי ברנגלר!
    אין כמו שנות ה -70 העליזות.

  13. תמרה Says:

    וואוו איזו יציאה מדליקה.
    נראה לי שיהיו מגניבות עם גרבי רשת וגרבי ספורט עם פסים למעלה.
    עמית כל הכבוד עשית לי את השבת מחר אגיע לת"א לקנות.

  14. נופר Says:

    אני ממש אוהבת את הבלוג שלך (:
    פתחתי בלוג אופנה חדש, מוזמנים להיכנס, להגיב ולהיות מנויים

    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=651657

  15. ליהי Says:

    אהבתי את הנעליים.
    אני מסכימה איתך לגבי אבנים שרשראות וכו'. זה בהחלט מזעזע.

  16. שירה Says:

    צבע מקסים, ואת צודקת בהחלט לגבי השרשראול והאבנים.
    אני חושבת שבנעל פלטפורמה כמה שפשוט יותר טוב.
    אהבתי מאוד! ♥

  17. עדי Says:

    וואי אהבתי במיוחד ראיתי את זה עלייך וזה נראה ממש טוב .אבל עכשיו כשנאי רואה את הנעל זה נראה לא נוח כאילו עוד שניה מחליקים ממנה :O
    אבל הייתי שמחה למדוד כאלה ואפילו אם היו לי 450 שקל שנאי יכולה לבזבז הייתי מבזבזת עליהן D: הן פשוט פשוטות ויפות ובטוח מתאימות לכל הצבעים

להשאיר תגובה

