אופנה ואלרגיה

by

חולצה– מכירה של ויצ"ו (20 ש"ח) מכנסיים– "א-גרויסע מציאה" (10 ש"ח) שלייקס– חנות יד שניה לא מוגדרת (40 ש"ח) כפכפים- "HOKI" סיכת ראש– "מכופתרות" (40 ש"ח)

צילום: שחר בירזון החמודה

הבלוג בשבילי הוא לא רק מפלט אופנתי אלא גם סוג של יומן…
אני לא יודעת אם שיתפתי אתכם שאני אלרגית קשה לחלב. מאז שנולדתי הוריי שומרים עליי שלא אגע אפילו בטיפת חלב. לפני מספר חודשים ראיתי כתבה בעיתון על פרופ' יצחק כץ, שהביא תוכנית חדשה מארה"ב שהמטרה שלה להרגיל את הגוף לחלב. הייתי בין הראשונים שנרשמתי וכיום אני בטיפול נסיוני וחדשני זה. הטיפול בכלל לא פשוט ומעייף. לפני שבוע טעמתי מילקי (2 כפיות) בפעם הראשונה וממש לא אהבתי. החברים והמשפחה צוחקים עליי שכל החיים רציתי לטעום מילקי וכשהרגע מגיע אני לא נהנית. ביום רביעי טעמתי שוקולד קינדר שגם לא אהבתי… וביום חמישי, בהשפעת הסבתות שלי, אכלתי 2 כפיות של יוגורט בטעם דובדבן שזה היה השיא – ממש אבל ממש לא אהבתי את זה. היו לי בחילות מאד קשות ובנתיים אני בהפסקה מהטיפול.
אחרי שכתבתי לכם חלק מהיומן שלי נעבור לאופנה: הרכבתי אאוטפיט מעניין. הפריטים הבולטים הם השלייקס (שתמיד חלמתי ללבוש) וסיכת הראש המיוחדת הזו, שיוצרת מראה אלגנטי. השילוב של המכנס בגזרה יותר אוורירית והסיכה מאד מיוחד. לא מבחינים אך המכנס מעוטר בפרחים קטנים בגווני חום.

שבוע טוב 🙂

מקווה שאהבתם! מוזמנים לכתוב לי הערות ושאלות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

19 תגובות to “אופנה ואלרגיה”

  1. נועם Says:

    איזה מכנס מדליק ! שילוב מקסים בין כל הפריטים.

    צילומים מקסימים. אני מקווה שהטיפול יעבור בהצלחה.

  2. נטע Says:

    את מוכיחה לנו שאת לא רק מיוחדת בלבוש אלא גם באופי !!

    מדהימה.

  3. שני Says:

    איזה סיכה מהמממת!!!!!!

  4. תמר Says:

    תרגישי טוב!

    אאוטפיט יפה 🙂

  5. אופיר Says:

    ליייייייייייייייייק על הבגדים!!

    אנ מקווה שהטיפול יעבור בשלום.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    החולצה מהמכירה האחרונה של ויצ"ו?

  7. יעל Says:

    התמונה הראשונה מושלמת!!!!

    את מהממת 🙂

  8. נעמונת :) Says:

    מתוקה, ראיתי את הכתבה עלייך ועל אמא שלך ב"את"!!!

    מקסימות! (בינינו, הייתן הכי יפות שם)

    😉

  9. הדר Says:

    פוסט יפה…

    השליקס מגניב לאלללה. אני מקווה שיסתדר לך עם הטיפול….

  10. אייל Says:

    110 ש"ח ללוק ששווה כמה מאות טובות
    זה ממש אמנות מה שאת עושה
    שאפו גדול לצלמת שעובדת איתך
    אתן ממש צוות מנצח
    מחכה לפוסט הבא כבר…

  11. שירה Says:

    הסיכה מקסימה, וגם החולצה!
    תרגישי טוב, ובהצלחה עם הטיפול♥

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    אהבתי את החולצהההה

    מקווה שתעבור לך האלרגיה :))

  13. רותם Says:

    ואוו הורס! ובאמת שווה את המחיר,מאוד אהבתי את המכנסיים 🙂

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    התמונה הראשונה!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אין דברים כמוך

  15. לולה Says:

    היי,
    קודם כל אני חייבת לומר שאני חורשת לך על הבלוג ואני עוקבת כל הזמן!
    למרות שאני מגיבה לפוסט הזה קצת באיחור…סופסוף אחרי הרבה מאוד זמן שהתביישתי להגיב לך החלטתי להגיב =]]
    אז קודם כל את מדהימה אותי. האומץ שלך פשוט מדהים! הלוואי והייתי כמוך.
    דבר שני: הסטייל ששופע ממך פשוט הורג אותי וההמצאות החדשות שלך כל פעם מפתיעות אותי מחדש…
    רציתי לדעת האם את מוכרת גם חלק מהעיצובים שלך?! אולי סיכות לשיער?
    משהו קטן ונדיר שישאיר עליי טעם וחותם של עמית דרוקר (המותג—אייקון אופנה הכי נחשב)
    אשמח אם תגיבי לי וגם השארתי מייל: lolapop00@walla.com
    אוהבת ומעריכה שזה אי אפשר לתאר!
    לולה =]] (השם האמיתי שלי חסוי… )

  16. amitdrucker Says:

    היי לולה,
    תודה רבה! כיף לי לקרוא את מה שכתבת לי 🙂
    יש אופציה לקנות את הסיכות שאני מכינה. תכתבי לי במייל.. amit.fashionblog@gmail.com 🙂

    תודה ושנה טובה ♥

  17. לולה Says:

    היי, חח שוב אני!

    ראיתי בכתבה שעשו עלייך בערוץ שתיים איזה חלק שהראית למעצבת שאת עובדת איתה שעשית עוד חולצות…משהו כזה. את מוכרת גם בטי-מרקט?
    אהה ועוד משהו….את לא חייבת לעשות אבל אני מציעה לך לעשות איזשהו בזאר כזה כל כמה זמן כדי שנוכל לבוא ולקנות לא רק את הסיכות (שהן מדהימות דרך אגב…) אלא גם עוד עיצובים!

    בקשר לסיכות אני אכתוב לך כשאני אקבל אישור מאמא שלי…חחח =]]

    תודה וכבר אמרתי שאת מדהימה?!

    ❤ לולה ❤

  18. לולה Says:

    חחח ושכחתי משהו אחרון,
    הרשת שיש לך על הפנים בצילומים?!
    גם את הכנת?
    אם לא…מאיפה היא?
    ❤ ❤ ❤ לולה ❤ ❤ ❤

    (סורי על הניג'וסים….חח אני קצת מתלהבת….)

  19. amitdrucker Says:

    היי לולה 🙂
    בטי מרקט שעבר מכרתי טי שרטים עם המעצבת. אבל השנה לא..
    אני אחשבו על רעיון המכירה 😉
    הרשת בתמונות למעלה ממותג ששמו "מכופתרות".

    תודה רבה 🙂

להשאיר תגובה

