שעת יצירה

by

כשקניתי את הנעליים האלו באאוטלט של TWENTYFOURSEVEN ב-30 ש"ח היה לי ברור שהן חייבות לעבור שינוי, אבל דחוף.
לקחתי שרשרת ישנה, הוצאתי ממנה את החרוזים והדבקתי על הנעליים עם דבק מיוחד ליצירה ולבדים. הכוונה הייתה ליצור משהו שמח, מיוחד ומגניב. אחרי שסיימתי שמעתי חוות דעת מחברות ומשכנים הרוב אהבו. מה אתם חושבים?

מקווה שאהבתם! מוזמנים לכתוב לי שאלות והערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

17 תגובות to “שעת יצירה”

  1. מעיין :) Says:

    ואי , הן מהממות !
    את כ"כ מוכשרת (: , איפה האאוטלט של TWENTYFOURSEVEN ?

  2. תמר Says:

    חחחח אהבתיי מהמם (:

  3. amitdrucker Says:

    תודה 🙂 האאוטלט שלהם בצומת בילו.

  4. מעיין :) Says:

    אוקי , תודה 🙂

  5. אייל Says:

    הנעליים הללו אומרות לי בוקר טוב ומבטיחות יום שמח במיוחד

  6. אורן Says:

    שאפו, שאפו שאפו!!! מלאות שמחה ואופטימיות…..: )

  7. דנה Says:

    איזה מוכשרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    זה הורס!

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    מהמם.
    כל הכבוד לך, עשית עבודה מדהימה!

  9. דפנה Says:

    באמת שלא ראיתי הרבה זמן ילדה כזאת מוכשרת! תאמיני לי הייתי קונה את הנעליים האלו!
    סוף!

  10. שירה Says:

    וואו, איזה יופי!
    ממש ממש אהבתי ♥

    הפלא שלי חי(!), אז תתקשרי D:

  11. מורן יוסף Says:

    מקסים,צבעוני ומיוחד.

  12. מעיין Says:

    אני חושבת שהסידור של הכפתורים נראה קצץ חובבני..פיזור יותר בטעם היה עושה הבדל, אבל בכל אופן יצא מגניב, והרעיון מתוק!

  13. תאי Says:

    הייתי קונה, אחד הרעיונות! כל הכבוד לך 🙂

  14. גיברת קאופמן Says:

    להיט!!!!

  15. (: Says:

    עמיתוווש , איזה בלוג מהממם הרעיונות שלך מדהימים.!!

  16. וואי עמית ליגה ! Says:

    עמית באמת שליגה , עשית עבודה מדהימה !
    איזה מבאס לי לשמוע שהן עלו 30 ש"ח קניתי אותם בחנות הרגילה תמורת 200 וקניתי שתי זוגות ככה שעלה לי 400 ש"ח חחח
    את נורא מוכשרת ואהבתי את הבלוג תעדכני תמיד 🙂

  17. לולה Says:

    וואו מדהים! אני גם רוצה =]] XP אין את פשוט יצירתית ומדהימה!
    מודל לחיקוי!!!

להשאיר תגובה

