מה קורה עם H&M אחרי הסערה + הצצה לארון הנעליים של דודה ענת

by

ביום רביעי אמא שלי הייתה צריכה לקנות משהו בקניון עזריאלי. אז הצטרפתי אליה. ניצלתי את ההזדמנות שאני בעזריאלי וקפצתי לראות את H&M אחרי הסערה. ואת האמת מאוד התאכזבתי. נראה לי כאילו מביאים את הדברים הכי פחות מוצלחים לישראל. אולי יודעים שהישראלים יקנו הכל אם מדובר ב-H&M. הדבר היחידי שמצאתי שם זה גרבי ברך בצבע כתום. לעומת זאת, אמא שלי התחדשה בשלוש שמלות (שעלו פרוטות) ובג'ינס. במסענו בקניון נכנסתי לנעלי "גזית" שם רכשתי עוד זוג אוקספורד. הפעם בצבע חום משופשף, מאוד מיוחד.
אפרופו נעליים, לדודה שלי ענת יש מבחר גדול החל מחנויות בוטיק דרך מעצבות מוכשרות ועד לרכישת נעליים בפריז (באופן די קבוע).
הסטייל של ענת פשוט אך תמיד מפתיע עם איזו שמלת וינטאג' מגניבה ונעליים של שני בר. פשפשתי בארון הנעליים (המאוד מבולגן שלה) שלה ומצאתי דברים מגניבים:

לסיכום לענת יש טעם מעולה והיא יודעת איפה לקנות…

מקווה שאהבתם! מוזמנים לשלוח לי הערות ושאלות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

10 תגובות to “מה קורה עם H&M אחרי הסערה + הצצה לארון הנעליים של דודה ענת”

  1. דפנה Says:

    מסכימה איתך לגבי h&m גם אני לא מצאתי כלום מלבד גופיית סבא.

    לדודה שלך יש נעלייים מהמממות1!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    דווקא אני מצאתי בh&m חצאית. כל אחת והטעם שלה ולך יש טעם מאוד מיוחד 🙂
    נעליייים חמודות מאוד לענת.

  3. תמר Says:

    אהבתי את הנעלייייייייייים!!!!!!! ג אני שונאת את h&m בארץ! פשוט קטסטרופה!
    כל פוסט את משתפרת בסגנון הכתיבה שלך 🙂

  4. Orel Says:

    ואוו אהבתי את הנעליים האדומות , הזוג לפני האחרון!
    וכן , אני מקווה שH&M יפצו אותנו קצת בקולקציית החורף 😉

  5. מיט"ש Says:

    H&M – שילוב זול ולא מי יודע מה של כל הטרנדים העכשויים – אפשר להגיד שזה יותר כמו זארה&קסטרו רק זול זול זול… לא מדבר אלי. נכנסתי פעם אחת לשם ועוד בכלל בקניון מלחה בי-ם והכל היה כ"כ זול וכולן שעטו על דבר אפשרי אבל אני זכרתי כלל ברזל שלמדתי מאמא שלי – עדיף להשקיע במשהו אחד יקר שישמש אותך יותר זמן מעונה אחת מאשר בכמה דברים זולים שיחלוף זמנו

  6. מיט"ש Says:

    הממ ועוד דבר – הפיפ-טואו האדומות מהממות ואם אני לא טועה המגף האדום של 80%20

  7. שירה Says:

    היא בהחלט יודעת לבחור את הנעליים שלה (:
    וגם אני מאוד התאכזבתי מH&M.
    פוסט מקסים! ♥

  8. מעיין :) Says:

    את כ"כ צודקת לגבי H&M , אין שם כמעט דברים מעניינים ,
    זה סתם עוד איזה חנות , וגם פחות מזה ..
    בכל מקרה , הנעליים של דודה שלך מהממות !! (;

  9. ורד Says:

    הנעל האחרונה ממש יפה.

  10. שני Says:

    איזה כייף שיש כזו דודה מגניבה עם כזה אוסף של נעליים!

    ואת נהדרת,
    המשך שבוע מעולה!

להשאיר תגובה

