אפילו בכיכר יש SALE

by

יצא לי השבוע להסתובב בכיכר המדינה. המחירים בשמיים אבל מה שמעודד זה ה-SALE שבינינו לא כל כך משפיע. באאוטפיט הבא טיילתי בכיכר:

מחוך– ANNA K. מכנס– חנות היד שניה "ליטל" נעליים– קינג ג'ורג' סיכה לשיער– אני הכנתי

אני חייבת לשתף אתכם בקולקציה שמאוד הרשימה אותי. הקולקציה של Miu Miu. תמיד הם מפתיעים בגזרות ובאורכים שונים. בקולקציה הזו הכי בלטו השמלות והחצאיות שאורכן עד אחרי הברך. הצילומים יצאו צבעוניים ומקסימים!

מה אתם חושבים?

מקווה שאהבתם! אשמח לקבל שאלות והערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

12 תגובות to “אפילו בכיכר יש SALE”

  1. אוראל כהן Says:

    ואווווו , אהבתיי!
    מכנס מדהים!
    אהבתי מאוד את הקולקציה של Miu Miu, זה מאוד מזכיר את הסגנון שלך ! ♥

  2. רותם :) Says:

    מדהים מדהים מדהים!
    אהבתי מאוד את האאוטפיט,והקולקציה של מיו מיו מדהימה כרגיל!

  3. טובי Says:

    אהבתי את החצאיתתתת *-*
    והקולקציה מדהימה !!
    אוהבת ♥

  4. שני Says:

    הסיכה שהכנת מעלפת!!!
    המכנס שאת לובשת סוף..
    והקולקציה כרגיל מושלמת 🙂

    פוסט מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. אמיתית Says:

    אני קצת מרגישה כמו 'המלך עירום' בהקשר אלייך.
    זה שילוביםמזעזעים-לא שלילי או חיובי-פשוט מזעזע פשוטו כמשמעו.
    אבל אנשים פוחדים להגיד שהשילוב לא טוב-כי אז אם הם יגידו 'שהמלך עירום' הם לא חכמים כנראה,במקרה הזה-אולי הם לא מבינים או משהו בהם לא מספיק 'חד'.
    זה לא וינטג' בטוב טעם,ולא אייטיז – אני מאמינה שתשתפרי עם הזמן.היה חשוב לי להביע את דעתי.
    את יכולה לראות את ההבדל גם בין הקולקציה ששמת לבין מה שלבשת.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    וואווו!!!!
    התלבשת מעלףףףף.
    ממש אהבתי

  7. דנדושש :) Says:

    מכנס חמוד. לא אהבתי את הקולקציה. יותר מדי דוסית.

  8. שירה Says:

    הסיכה מקסימה, והמחוך גם!
    הקולקציה ממש מדליקה, ממש אהבתי (:

  9. amitdrucker Says:

    תודה! 🙂

  10. בל Says:

    מדהים מדהים מדהים!
    אהבתי את הצבעוניות בבגדים שלך והסיכה ששמת על הראש כל כך מקסים בעיניי!
    את מעולה! אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך, ואחזור לבקר 🙂

  11. טלי Says:

    אהבתי את אאוטפיט הקיצי.
    אני לא ממש אהבתי את הקולקציה.
    אבל,יש שם כמה פריטים שכן מצאו חן בעיניי.
    את תמיד מוזמנת לבקר בבלוג שלי 🙂
    טלי.

  12. Tiny fashionista Says:

    אהבתי מאוד את האאוטיפט,המחוך מדהים!:)
    וכרגיל..miu miu לא מאכזבים 😉

להשאיר תגובה

