עיר הקודש

by

ביום שני נסענו עם כמה חברים לטיול בירושלים. התחלנו את מסענו אחר הצהריים בשוק "מחנה יהודה", שהיה עמוס בתיירים אבל מגניב. הוצגה שם תערוכה של בובות ממוחזרות – מחזה מרהיב אך צפוף מאד, מה שהקשה על הצילומים.
אחר כך נסענו ליריד "חוצות היוצר", שם היו דוכנים של בגדים, תכשיטים, תיקים וכו'. לא התלהבתי משום דבר באופן מיוחד אבל הייתה אווירה ירושלמית מדהימה ובבריכת הסולטן התקיימה הופעה של אביב גפן, ששר את כל הלהיטים שלו – נהננו בטירוף !!

מה לבשתי? מכנס לבן– אמריקן אפרל גופייה שחורה– סבתוש נעלי אוקספורד– "נעלי גזית" תיק צהוב– "רזילי" גרבי ברך– שוק הכרמל

היה יום מקסים!

לשאלות והערות מוזמנים לכתוב לי: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

15 תגובות to “עיר הקודש”

  1. רויטל Says:

    אהבתי איך שהתלבשת!!!!!!

    נעליים הורסותת

  2. Ruth Benedict Says:

    ממש מקסים. התאהבתי בגרבי הברך!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    תמונות נהדרות!!!!!!!!!!!!

  4. נועה Says:

    התמונה שלך בהופעה יפה מאוד. התלבשת יפה…

    נראה באמת שנהנתם.

  5. מור Says:

    LIKE THIS POST !!!!!

  6. תמר Says:

    LIKE !!!!!

  7. ורד Says:

    אני מתה על אביב גפן. הוא תותח. 🙂

    הבלוג שלך מדהים ילדונת!

  8. הדר Says:

    יש לי כזה מכנס מאמריקן אפרל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תמונות באמת סוףףףף

  9. טלי Says:

    אהבתי!מוזמנת להגיב בבלוג שלי 🙂

  10. אביב Says:

    ילדה,

    את הורסת את הבריאות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מקסימה. כמובן שאני עוקבת.

  11. amitdrucker Says:

    תודה רבה!

  12. לולה Says:

    זורי על הדיליי…אבל פישפשתי קצת אחורה בבלוג!
    מתה מתה מתה מתתתתתההההה על התיק הזה!!! הוא פשוט הורס!
    כ"כ רוצה אחד כזה..
    את מקסימה!!

  13. לולה Says:

    סורי***

  14. amitdrucker Says:

    לולה התיק באמת היסטרי! תודה! 🙂

  15. לולה Says:

    חחחחחחחחחחח בכיףף! שיואו אני לא יכולה להפסיק לבהות בו חחח…אני רק רואה אותו ומדמיינת עם מה הוא יכול ללכת..
    ה-כ-ל-!

להשאיר תגובה

