טבע נאות משנות ה-60

by

צילום: אביב בקשי

חולצה- "CASTRO"
גרביון- מלונדון
נעליים- נעלי "רויאל", יפו

ביום חמישי נסעתי עם אמא שלי ל"פישפשוק" ביפו. היה צפוף, דחוס והמוני. כשיצאנו מהשוק ראיתי חנות קטנה ולא מפוארת ונכנסתי אליה כדי לרכוש כפכפי "דפנה" כחולות. המוכר היה נחמד מאד ואמר לי למדוד נעלי "טבע נאות" בצבע בז' משנות ה-60 שנשארו לו במידה אחרונה. במקרה הייתה זו המידה שלי והוא לא חשב פעמיים ונתן לי אותם במתנה!
התרגשתי מאוד והייתי אסירת תודה.

חברים, אני טסה לחו"ל בעוד מספר ימים.

נתראה כשאחזור!

להערות ושאלות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

17 תגובות to “טבע נאות משנות ה-60”

  1. אביב Says:

    מהמממת !!!!

    גרביון הורס

  2. katty Says:

    nice look

  3. דנה Says:

    חולצה קייצית ואופנתית.

    זה מהקולקציה הנוכחית?

    נ.ב.- התמונות ממש יפות 🙂

  4. מאי Says:

    נעליים מכוערות…

    אבל שאפו לצלמת.

    ליייייק על הגרביונים

  5. sefi Says:

    אחלה כפכפים וסיפור נחמד.
    אדום וכחול הולם אותך מאוד.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    הקונספט מקסים !!!!

    ומשתלב נפלא.

    את כובשת ומיוחדת.

  7. נעמונת :) Says:

    איזה פוטוגנית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    וואוווו את מעלפת!

  8. הדרווווש (: Says:

    מאיפה המכנס ? . הורסססס ! .
    והנעליייים ? עוד יותר ! . יש לחנות הזאת שם ? .
    תהני בח"ול ! (:

  9. amitdrucker Says:

    תודה! כיף לשמוע!

    הדר- המכנס אני עשיתי. והנעליים, ביציאה משוק הפשפשים יש חנות קטנה וממש לא מפוארת- "נעלי רויאל". יש לו דגמים משנות ה-60 ! משהו נדיר. 🙂

  10. קרן Says:

    אאוטפיט חמוד מאוד.

    אמנם הנעליים מבוגרות אבל כל היתר מקסים.

    תהני בחו"'ל

  11. אנה Says:

    חולצה יפה 🙂

    תהני בחול, מחכים לפוסט הבא!

  12. יעל ישלר Says:

    את מאוד מיוחדת וחשוב שתשמרי על 'עמוד השידרה' שלך….לא להקשיב לאחרים, רק לאינטואיציות שלך…נראה לי שהן טובות….בהצלחה

  13. שירה Says:

    ממש אהבתי את הגרבונים האדומים, ותתחדשי על הנעליים ♥

  14. אליה Says:

    היי מושלמת!
    אני חייבת להגד לך, למרות שאני בטוחה שאמרו לך את זה אלפי פעמים- את מדהימה!
    אני נראלי בגיל (14?) ופתחתי בלוג אופנה גם כן. הוא נורא חדש ורק עכשיו התחלתי לעדכן אותו, אבל אני אשמח שתבקרי בו מידי פעם כי אני בשלך הרבה! חח^^
    קטיה 🙂

  15. קטיה Says:

    היי מושלמת!
    אני מתה על הבלוג שלך!!!!!! את מיוחדת נורא ונראלי שאנחנו בערך באותו הגיל (14?)
    אני רק חייבת לומר שלדעתי את מתלבשת טיפה יותר מידיי בוגר לגיל שלך, שגם לי זה קורה המון ואני חייבת לומר לעצמי שלפעמים זה אפילו יכול להראות מגוחך.
    אבל בכל זאת אהבתי מאוד!!
    אני הכי אשמח שבעולםןםםםםם- אם תכסי לבלוג שלי. הוא חדש 🙂
    קטיה 🙂

  16. amitdrucker Says:

    היי קטיה,
    תודה רבה על המחמאות!!
    ביקרתי בבלוג שלך אך לצערי אני לא מצליחה להגיב.
    בלוג חמוד!

    בהצלחה 🙂

  17. קרין Says:

    אחלה נעלי טבע ! אם יש במידה שלי אשמח לרכוש..

להשאיר תגובה

