וואווווווווווו

by

בהיותי מדפדפת בבלוגים של הפקות אופנה ושל צלמים בעולם, נתקלתי באחת מהפקות האופנה הכי מרשימות ואיכותיות שראיתי: Paperworld.
האיפור משגע, התאורה מוסיפה המון, הבגדים מיוחדים, הקונספט מדליק ,ומה עוד צריך כדי שהפקת אופנה תראה ברמה ומושקעת? צלם!
הצלם המוכשר PHILIPP PAULUS נולד בשנת 1991, הוא גרמני ועובד עם מגזינים רבים בגרמניה ובעולם. מצלם אופנה, יופי, פרסומות ותצוגות אופנה.
ואין ספק שהוא מוציא עבודות מדהימות!

אני ממליצה להיכנס לאתר שלו ולהתרשם מעבודות נוספות:
http://www.philipp-paulus.com

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

8 תגובות to “וואווווווווווו”

  1. שירה Says:

    וואו, הוא מעולה! ממש אהבתי (:

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    יואוו איזה צלם מדהים!!!!!!

    את כותבת נפלא.

  3. אוריה Says:

    פשוט מקסים. אין לי מילים. גם הצלם והעבודות שלו וגם איך שאת כותבת, משתפרת מפוסט לפוסט.

  4. ויקי Says:

    את כותבת מקסים וישיר ובהחלט מבינים למה את מתכוונת חוצמזה שהסטייל שלך כלכך יחודי ומגיב !
    אשמח עם תגיבי בבלוג שלי 🙂

  5. דורית Says:

    אני אוהבת את החדות שלך, ואת הסטייל שלך.
    תמונות מדהימות.

  6. הדרווווש (: Says:

    באמת וואו . התמונות באתר מדהימות פשוטטטט ! [[ ;

  7. יעל Says:

    מושלםםםםם

  8. ענת חרש Says:

    את מקסימה ונהדר לשתף בהפקות ברמה מדהימה שכזו..
    אני עוסקת באופנה שנים רבות [בתחום העסקי]ורוצה עכשיו להתחיל לעשות זאת לרווחת הכלל,,,
    אם יש לך תמונה/גרפיקה מ ה מ מ ת ….לכרטיס ביקור סטייליסטי שאינה עם זכויות יוצרים אשמח שתשלחי לי,

כתיבת תגובה

