החיים בארגז

by

צילום: אביב בקשי
חולצה (שמשמשת לי גם כשמלה)- סבתוש
גרביון- בלגיה
כפכפים- ANNA K.
ארגז- ישן מאוד

ביום שישי ה-24/9/10 מיכל מילר תערוך מכירה לקולקציה החדשה ולעודפים מעונות קודמות בהנחה של 50%-70%.
טווח המחירים: חורף 2010/11 – 650-1200 ש"ח
עודפים – 200-550 ש"ח
המכירה תתקיים ברחוב פרנקל 7א , קומה 3, פלורנטין (ת"א)

מקווה שאהבתם! אשמח לקבל שאלות והערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

10 תגובות to “החיים בארגז”

  1. אופיר Says:

    את יכולה לפרסם גם חניות במרכז ולא רק בתל אביב כי נגיד אני גרה בגן יבנה ..צמוד לאשדוד ואני ללא יכולה לנסוע כל פעם ..!!!
    אבל זה מושלם…!

  2. אורית Says:

    חולצה מקסימה!!

    תמונות יפות.

  3. שירה Says:

    וואי, ממש ממש אהבתי! החולצה/שמלה מהממת!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    התמונה ה-3 פשוט מושלמת! את יפה ומיוחדת בעלת חוש אופנתי מפותח ++

  5. יערה Says:

    איזה חולצה יפה…

    אני אלך למכירה הזאת! 🙂

  6. נוריץ Says:

    וווואוו! מהממת!

    תגידי איפה החנות של אנה קיי?

    אני כנראה אגיע למכירה של מיכל מילר, יש לה דברים מהממים.

    תודה וגמר חתימה טובה!

  7. דנדושש :) Says:

    כמו כל פוסט, את מדהימה והפוסט מעניין 🙂

    את מגוונת ואני אוהבת את זה…

  8. נועה Says:

    חמודדה.. בלוג ממש יפה, אקפןץ לבקר לעיתים קרובות.
    אשמח אם תרשמי הרבה על מכירות טובות.

  9. תמר Says:

    פחות אהבתי את התמונות האלה….

  10. amitdrucker Says:

    תודה 🙂

    החנויות של אנה קיי נמצאות בפרישמן 75 ובדיזנגוף סנטר, בניין B.

    גמר חתימה טובה!

להשאיר תגובה

