ז'קט סבא\סבתא

by

צילום: שחר בירזון

סבתא שלי החליטה לעשות סדר בארון ואיזה מזל שאני הייתי לידה וצדתי את הז'קט המעניין הזה: טקסטורות משבצות בגווני חום מבד צמר! הז'קט ענק מימדים (עליי לפחות) אך זה לא מפחית מהקוליות שלו. שילבתי אותו עם חולצת פסים שחור לבן שנרכשה בזארה לפני כמה חודשים, מכנס של חברה שלי ונעלי עקב סגולות של "המוסד".

מקווה שאהבתם! אשמח לקבל הערות ושאלות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂
מוזמנים להוסיף אותי בפייסבוק: amit fashionblog

סופ"ש נעים!

20 תגובות to “ז'קט סבא\סבתא”

  1. סיגל Says:

    איזה ז'קט מגניב!!!!!!!!!!!111
    הורס אפילו שהוא גדול עלייך!

  2. חן Says:

    אהבתי את החולצה ואת הנעליים!!!!

    המעיל של זקנות!

  3. סיוון Says:

    איזה הורסת את..
    התמונות ממש ממש מוצלחות, ואת יפההה ממששששש

    הסטייל שלך נוטה לטו מאץ'

  4. אוריה Says:

    סחתיייייין! זה וינטג' אמיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מהממממת ♥♥

  5. מאי Says:

    איזה בלוג הורס!!! ממש נוח ומגניב, צעיר וחמוד וכמובן את מוכשרת ברמות מטורפות 😉

  6. יהלי Says:

    חמודה,
    ראשית את באמת משהו מיוחד, יפה ומקסימה.
    שנית כל יש לך סטייל פשוט הורס. אל תקשיבי לתגובות מאנשים קנאים…

    אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך! האו אחד הטובים בעיניי.

    שבת שלום

  7. ליייק!! Says:

    מושלם :*
    אין מילים!
    אם אני אשים אוו בטוח הוא יראה מוזר אבל עלייך הוא די מגניב

  8. רותם Says:

    UTH TVC,H NTUS NTUSֱֱ
    VDWEY YHPYHPV DSUK GKHHL TCK VUT NVNNO

  9. רותם Says:

    ואי אהבתי!! זה ממש משמ יפה
    הג'קט טיפטיפה גדול אלב לא נרוא הוא מדהים:)

  10. רותם Says:

    אופסי:)
    התכוונתי לורמ שאהבתי מאוד,הג'קט טיפה גדול אבל לא נרוא הוא מהממם

  11. הילה בן ברוך Says:

    תמונות ממש יפות כמובן שגם הבגדים והכל

  12. שירה Says:

    הוא ממש מגניב, יש לי אחד ממש דומה שהיה של אמא שלי 🙂
    מקסים כמו תמיד ♥

  13. roni Says:

    המעיל מעניין מאוד. הנעליים משגעות.

  14. לולה Says:

    אהבתי מאוד את הז'קט ובעיקר את השילוב שעשית עם הבגדים.
    רציתי לדעת אם את יכולה לעלות פוסט של איזשהו אאוטפיט שהלכת איתו למסיבה בגלל שעוד מעט יש לי מסיבת יומולדת של חברה שלי ואני חייבת הצעות מגניבות…תעלי אפשרויות שאת היית הולכת איתן???

  15. amitdrucker Says:

    תודה רבה!
    לולה, שלחתי לך מייל עם כמה רעיונות 🙂

  16. אנונימית Says:

    היי! מגניב ביותר..זה וינטג' אמיתי! את יפה מאוד ואפילו קצת דומה לאיזו דוגמנית ישראלית בערך בגילך שדגמנה פעם לארמני…:))
    את הולכת עם נעלי העקב הללו גם ביומיום של או בכלל חוץ מהצילומים(המהממים) לבלוג??
    תודה.

  17. אנונימית Says:

    *שלך* במקום 'של'

  18. Melissa Says:

    you're amazing as your style ! kisses from italy !

  19. amitdrucker Says:

    תלוי לאן… לפעמים בא לי להתפרע עם העקבים 🙂

  20. amitdrucker Says:

    Thank you! Kisses. I'll get to visit Italy

כתיבת תגובה

