מגפת הבלייזרים

by

חברים, יש לי אובססיה לבלייזרים.
הצבעים הבולטים לחורף הקרוב: צבע עור, ניוד ובז'.
למראה אלגנטי: חצאית בגזרת עיפרון, חולצה מכופתרת.
למראה קצת שובבי: כדאי לך לשלב גרביון בטקסטורה (פסים, נקודות, פרחים).
למראה יומיומי: ג'ינס "לוז", טי שרט מדליקה וצעירה וסניקרס צבעוניות.
לחתונה\אירוע: שמלה קלאסית, נעלי עקב ותיק וינטאג' קטן.
וכמובן לכל אאוטפיט הוסיפי בלייזר.
הבאתי לכם את הבלייזרים הכי שווים ושימושיים לחורף הקרוב:

את הבלייזרים שבתמונות ניתן להשיג ב – TOPSHOP, ZARA , MANGO ברחבי הארץ.
אז מה, אימצתן את הבלייזרים?

השבוע שלחה לי הודעה בחורה מאיטליה, לא ידוע לי שמה אבל היא חמודה אמיתית. להודעה היא צירפה קישור לבלוג שלה, בו ראיתי שהיא כתבה פוסט עליי! התרגשתי מאוד והחלטתי שאני רוצה לשתף אתכם. אתם מוזמנים להיכנס, לחוות דעתכם ובכלל להציץ בבלוג, הוא מאוד מושקע ואיכותי:
http://larmadiodeldelitto.blogspot.com/2010/10/amit.html

מקווה שאהבתם! אשמח לקבל הערות ושאלות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

12 תגובות to “מגפת הבלייזרים”

  1. ירדן Says:

    מדהים! כל הכבוד….
    את כותבת מקסים, וקולע. בלי סיפורים. 🙂

  2. סיגל Says:

    הבלייזר הפרחוני פשוט מושלם! וגם האחרון!!!!!!
    ממש אהבתי את הבלוג שכתבו עלייך! סחתיין! את מפורסמת 😉

  3. חן Says:

    אני לא מאמינה שכתבו עלייך בבלוג איטלקי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    כאליו זה ואווו. טוב כולם יודעים שאת מוכשררת ומדהימה.

    אגב, את הבלייזרים לא אהבתי

  4. גל:) Says:

    חחחחח גם אני כתבתי 😉 אהבתי ת'בלייזרים לי אישית יש רק אחד…. 🙂

  5. הדרווווש (: Says:

    וואו כל הכבוד [ :
    לא ידעתי לפני כן שקיימים בלייזרים O:
    ישמצב אולי אני אקנה אחדדד [[[ ;

  6. omg Says:

    האחרון פשוט מהמם!
    אהבתי את מה שכתבו עלייך בבלוג השני

  7. :* Says:

    פוסט חמודדד! רואים שהשקעת! כל הכבוד על הפוסט שכתבו עלייך 🙂

  8. לייייייק!!! Says:

    אני מושבעת של בלייזרים! זה הכי מהמם ונוח בעולם!!!

  9. רויטל Says:

    ועם גרביון זה בכלל הורס…

  10. שירה Says:

    אני מאוהבת בבלייזרים.
    אהבתי את הראשון והאחרון!

  11. amitdrucker Says:

    תודה!
    וכן, הבלייזרים הורסים…

  12. לולה Says:

    מאיפה הבלייזר השלישי? שמשולב עם השמלת משבצות?!!?
    מהמם הפוסט הזהה!!

להשאיר תגובה

