שיעור יוגה ראשון + א-גרויסע מציאה

by

אוקיי אולי לא תאמינו אבל השבוע התחלתי לעשות יוגה עם אמא שלי!
כן אני, ההיפראקטיבית, שצריכה רטאלין… נכנסתי לשיעור, עם עוד 10 נשים (הרוב בנות 50 ומעלה), כל אחת מספרת על הנכדים שלה, איפה כואב לה ומה עבר עליה היום. חוויה ! לקחתי מזרן, התיישבתי ועשיתי תרגילים כמו כולן. עד שהתחלתי להתגלגל מצחוק. אבל מיד הבנתי שאם לא אתאפס על עצמי המורה תעיף אותי מהשיעור. אז לקחתי את עצמי בידיים ולא הוצאתי מילה שעה וחצי! הייתם מאמינים?
ואפילו אני חושבת שנכנסתי לזה קצת, לקטע עם הנשימות וכל זה.
לסיום, אני חושבת שאני מתחילה לחבב את "דרך היוגה". המורה שלי אמרה שאו שמתאהבים או שלא. אני אתן צ'אנס עוד כמה שיעורים… וכמובן אדווח!

ועכשיו, לקראת הסופ"ש אעדכן אתכם במכירה שווה בהחלט! הכל עד 50 ש"ח! בגדים, תכשיטים, תיקים, חגורות, סיכות, קשתות והפעם גם לבנים ולא רק לבנות!
המכירה תתקיים ביום שישי 22/10/10 נחלת בנימין 23, ת"א
בין השעות: 11:00-18:00
תבואו יהיה מגניב!

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

13 תגובות to “שיעור יוגה ראשון + א-גרויסע מציאה”

  1. מייקי (: Says:

    הייתי שם כבר בחנות הזאת ובהחלט מצאתי מציאות (:
    מקווה שיצא לי ללכת גם בשישי הזה …

  2. עינת Says:

    חחח את קורעת אותי ילדה! הייתי פעם שעברה במכירה וממש יצאתי עם מציאות!!

  3. הדר Says:

    יוגה זה כיף!!!! וואווו את באמת ילדה מגניבה… 🙂

  4. ליייק Says:

    הכתיבה שלך השתפרה.
    אני בטוח הולכת ליריד הזזה, נשמע שוווווווה

  5. גל Says:

    כמה חיכיתי למכירה הזאת! הייתי ומממש וממש נהנתי………….
    את מדהימה. מאיפה הסיכה שלך?

  6. דפנה Says:

    איזה תמונה מהמממת!!!!! מושלמת!

  7. מאי Says:

    חחח גם אני צריכה רטאלין 😉 פעם אחת עשיתי יוגה וזה היה חביב! אוף נראה לי אני לא אוכל לבוא למכירה! 😦

  8. מבינת אופנה Says:

    מגניב מגניב מגניב!!!!!!!!!!! אהבתי איך שכתבת:)

  9. לגבי המכירה... Says:

    זה שווה??

  10. נטע Says:

    אז כמו שאומרים, ברור שאני באה! אגב את מהמממתתתתתתתתתת

  11. amitdrucker Says:

    מייקי,עינת, הדר, "לייק", דפנה, מאי, נטע- תודה רבה! :))
    גל- הסיכה שלי ממכופתרות. שמה של המעצבת, אבישג.
    "לגבי המכירה"- זה שווה מאוד, ממליצה!

    תודה רבה על התגובות ♥

  12. לולה Says:

    תהיה עוד מכירה כזו? כי אני לא אספיק להגיע היום… =[[[[

  13. amitdrucker Says:

    לולה- אני חושבת שכן, כמובן שאעדכן 🙂

להשאיר תגובה

