אלגנטי, רומנטי, מודרני

by

צילום: עדן פלד המקסימה!

חולצה- +A
חצאית- ANNA K.
גרביון- מאמא
נעליים- "HOKI"
פרח בשיער- "DIVA"

בחולצה הזו התאהבתי ישר!
הבד המיוחד והצבע הרומנטי כבשו אותי.
שמלות, חצאיות וחולצות בצבע פודרה המודרני והאלגנטי, כדאי שיהיו לך בארון.
החולצה נקנתה בחנות של +A בשינקין במחיר מצחיק (50 ש"ח).
בחולצה היו כמה פגמים: ראשית היו חסרים לה כפתורים ושנית היא הייתה קרועה… אבל לא משהו רציני שיגרום לי לוותר עליה ואמנם אחרי תיקון היא נראית כמו חדשה בסגנון וינטאג' ואני חורשת עליה בטירוף!
גם לפרח בשיער מגיע כבוד. הוא נקנה בדיווה לפני שבוע במחיר מבצע (20 ש"ח). משדרג כל אאוטפיט ומתאים כמעט להכל. אין צורך להיבהל מהצבע הירוק הבוהק ואני ממליצה גם לענוד אותו על הבגד.

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂
שבוע טוב!

21 תגובות to “אלגנטי, רומנטי, מודרני”

  1. חן Says:

    מדהימה!!

  2. רוני Says:

    חולצה מושלמת…….
    והנעליים סוף! פוסט יפה מאודד

  3. הדר Says:

    לוק מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלגנטי ומושלם!
    את מעלפתתת עמית!

  4. נעמונת :) Says:

    את מוכשרת! יש לך את זה ובענק! פוסט ממש ממש ממש יפה וחמוד. את החולצה לא אהבתי. והפרח נראה לי גם אני אלך לקנות לי 🙂
    שבוע מעולה 🙂

  5. מיה Says:

    ראית אותך בשופוני ביום שישי או שבת. את מקסימה, כריזמטית והיית לבושה מעלף!
    כולם הסתכלו עלייך והתפעלו…
    פעם ראשונה שאני בבלוג והוא מקסים! אמשיך לעקוב

  6. איזה בלוג מושלם! Says:

    התמונות נראות מקצועיות לחלוטין! יפה מאוד

  7. roni Says:

    חמוד מאודד

  8. מהממממת Says:

    ואווו פשוט מדהייייים

  9. נועה Says:

    החולצה שוס

  10. איככ Says:

    כמו של סבתות החולצה הזאאאאת!

  11. אחת שיודעת Says:

    מזעזעת . מה תקעת לעצמך בראש שם אפשר להבין ?!
    דוגרי חולצה של סבתות

  12. נועם Says:

    היי כבר הרבה זמן שאני עוקבת אחרי הפוסטים אבל אף פעם לא מגיבה. חייבת לפרגן ולהגיד שאני מאוהבת בסגנון שלך, מהמציאות ומהרעיונות הגאוניים לשלב הכל בהתאמה מושלמת! אהבתי את הלבוש ובמיוחד את הפרח והשעון! מאיפה הוא? מתאים שתגידי שהוא של סבתא/דודה/אמא.. כי לא ראיתי כזה עדיין.

  13. שחף Says:

    עמיתוש , את פושט מדהימה ..
    אני עוקבת אחריי הפוסט שלך כל הזמן ..
    אין עלייך מוכשרת פשוט !!

  14. amitdrucker Says:

    תודה רבה! ♥

  15. amitdrucker Says:

    נועם: השעון מחנות קטנה באלנבי 🙂

  16. קורין Says:

    ואו החולצה באמת מדהימה…רומנטי זה אני! הייתי קונה אותה גם עם פגמים בלי פגמייים הכל חח 🙂
    מהממת.

  17. Lena B Says:

    מהממת

  18. הילה בן ברוך Says:

    חולצה מהממת ….

  19. לולה Says:

    החולצה ממש יפה, לארוחת ערב או לאירוע משפחתי ואינטימי שכזה הייתי הולכת איתה בכייף =]
    יש עוד כאלו להשגה?
    השילוב של הנעליים ממש יפה, וראיתי אותן בשש אן אני לא טועה. הבעיה היא שממש רציתי כאלה אבל זה עקב מאוד גבוהה ואני רק בת 13, ההורים שלי בחיים לא יסכימו לי ללכת איתן ביומיום והחברים שלי ייצחקו עליי…
    את הולכת עם עקבים כאלו ביומיום?

    תודה רבה! הפוסט מקסים…
    לולה D:

  20. לולה Says:

    אם*

  21. amitdrucker Says:

    היי לולה,
    אני חושבת שלא נשארו חולצות כאלה. אך שווה להתקשר לחנות ולבדוק.
    עם עקבים לרוב אני לא הולכת ביומיום…
    תודה רבה ושבת שלום,
    עמית 🙂

כתיבת תגובה

