התחזית: קר בבירה

by

ג'ינס– יד שניה "זכאים" (80 ש"ח) חולצה– אבא (עברה כמה שינויים) ז'קט– TNT
כפכפים– קינג ג'ורג' שרשרת– DIVA

ביום שני אחה"צ ביקרתי בירושלים (בתמונה שלמעלה – בטיילת ארמון הנציב המדהימה). התלבשתי די רגיל: ג'ינס גבוה, חולצה וכפכפים. אך ברגע שיצאתי מהרכב הרגשתי בברלין! היה קר בטירוף! מהר שלפתי את הנשק הסודי (הז'קט השחור) ועדיין קפאתי מקור!
ירושלמים יקרים: אני בהחלט מקנאה בכם על זה שכל ערב אתם חווים את הגרדרובה החורפית שלכם. נצלו את זה, כי לי נראה שבחורף הקרוב כל המעילים שלי ישארו על הקולבים.
חולצת הפסים המגניבה הייתה של אבי מתקופת נעוריו – וינטאג' של "GAP" במידה XL. אהבתי את הפסים הגדולים ואת הצבעים הדהויים.

♥ ביום שבת ה- 27/11/10 תתקיים מכירת יד שניה – בגדים, תכשיטים, גרביונים, ארנקים וכו'.
מה ששווה במכירה הזו שהכל עד 50 ש"ח בלבד !

קטע קצר שמפיקת המכירה, רוני, כתבה:
"כשהתמכרות מייצרת תלות
כשאין לך את זה – בא לך למות
כששמלה עלולה לעורר בך אלימות
כשזה ברור שהתכשיט הזה מצדיק התאבדות".

אז נתראה בקפה ברנש
בוגרשוב 87 תל אביב
03-6203747

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

11 תגובות to “התחזית: קר בבירה”

  1. שלומית Says:

    באיזו שעה המכירה?
    אני יכולה להביא בגדים שלי למכור? :-.)

  2. דנה Says:

    הג'ינס יושב עלייך מדהים!

  3. ירושלמית Says:

    חבל שהיית פה בירושלים ולא אמרת לייי! חחח
    באמת נעים פה. אהבתי את האאוטפיט הזה, צעיר ומדליק 🙂

  4. amitdrucker Says:

    שלומית, המכיה בין השעות 11:00 – 18:00 ולא נראה לי שאת יכולה להביא דברים שלך למכירה…
    דנה תודה רבה!
    ירושלמית: תודה! ופעם הבאה אשמח לסיבוב בעיר 🙂

  5. amitdrucker Says:

    המכירה*

  6. אילנה Says:

    אני הולכת למכירה… נשמע מעניייין.
    התמונה למעלה מדהימה!!

  7. חולה על הבלוגגגג Says:

    יפיופההההה

  8. yarden Says:

    בגדים של אבא זה הכי מגניבב

  9. lol Says:

    עמית היקרה1
    הפוסטים שלך מפתיעים,את מוכשרת ויש לך סטייל שונה משל רוב הילדים בגילך-ואני חושבת שזה נהדר.

    אך יש דבר אחד שלא מובן לי מכל שיטוטי בבלוג, ואשמח אם תעני לי עליו: לאן את הולכת ביומיום שלך עם עקבים? את בטח יודעת שמרבית הילדות\נערות בגילך אינן הולכות עם עקבים(בוודאי לא כאלו כמו שלך)- ואפילו לא למסיבה או משהו בסגנון.
    האם הורייך מרשים לך ללכת עם עקבים\בעד זה??

    ובעיניכם הקוראים של הבלוג- מהידעתכם? האם לדעתכם אין זה אבסורד? ילדה בת 14, בת 14!! הולכת עם עקבים??

    עמית יקרה, השאלות הללו נובעות מסקרנות בלבד ומרצות לדעת\לגלות דברים שאינם מוכרים לי אך אולי מקובלים בחברה שלך.
    כוונתי היא לחלוטין לא לפגוע, להעביר ביקורת שלילית או משהו כזה, חלילה- אלא רק מתוך סקרנות ואף הערכה.
    תודה:)

  10. lol Says:

    *ומרצון

  11. amitdrucker Says:

    lol- תודה רבה!
    לשאלתך, אני הולכת עם עקבים לפעמים, ביומיום אני לא נועלת עקבים.
    הוריי לא בעד עקבים ובטח שלא ליומיום אך כל עוד זה לא חוצה קו אדום בלבוש שלי ובלוק שלי הם לא נגד.
    מקווה שעניתי לך על השאלה כמו שציפית.
    עמית 🙂

כתיבת תגובה

