בין ערביים

by

חולצה– NONAME חצאית עור– יד שניה גרביים – H&M נעלי אוקספורד– eBay עקבים– "המוסד" סיכת ראש– H&M תיק קלאץ'– TOPSHPOP

צילום: דוד אורן

יצאתי להצטלם במושב בין ערביים. דודי החמוד אורן הסכים לצלם אותי והלוקיישין הנבחר: דלת כחולה!
ועכשיו לפרטי האואטפיט:
הנעליים נרכשו לפני כחודש באיביי. נעלי אוקספורד שטוחות בצבע שחור לקה.
הזמנתי את המציאה לי ולעוד חברה, שפחות התחברה לדגם.
מחירן היה מצחיק: 20$ כולל משלוח! תוך שבועיים הנעליים נחתו אצלי לבלגן שבחדר.
לגבי הסיכה המגניבה- קיבלתי במתנה ממדריד.
כמו שאתם רואים בתמונות, בול אני! צריך לדעת לשלב את הסיכה הזו נכון. בכדי שלא ייצא לוק "ליצני" מדי.
הייתי מגדירה את כל האאוטפיט כרומנטי, מסתורי עם טאץ' תיאטרלי.

הוסיפו אותי בפייסבוק amit fashionblog

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

10 תגובות to “בין ערביים”

  1. גל Says:

    צילומים נהדרים! סטיילינג הורס

  2. גילי :) Says:

    את מדהימממממה!!! פשוט יפה וסטייליסטית. אוהבת את הבלוג שלך :)))))

  3. ליייק Says:

    ליייייייייייק על התמונות…. מאיפה הסיכה?? היא מעלפת

  4. זקנות Says:

    אופנת זקנות!!!!! החצאית הזאת פשוט דוחההה

  5. Sandra Says:

    i'm from London. I do not know Hebrew, but these pictures just amazing

  6. טל Says:

    בתור קוראת קבועה בבלוג שלך. זה אחד הפוסטים שהכי אהבתי!
    התמונות, הכתיבה, האאוטפיט- הכל נהדר. תוכלי לכתוב על מכירות לפעמים?
    אני רוצה ללכת אבל אני לא יודעת איזה מכירות שוות.

  7. לולה Says:

    פוסט נהדר,
    המחיר של הנעליים באמת מצחיק…אשמח אם תוכלי לשים כמה קישורים לנעליים במחיר זול מאיביי כמו שעשית עם השמלות! אני פשוט לא מתמצאת באתר הזה..הוא גדול….חיפשתי וחיפשתי ואני מאוד רוצה נעליים כאלו! וחוץ מזה, מה יותר טוב מאשר הטעם שלך?
    חחח אהבתי מאוד את כל השילובים! =]]
    ❤ לולה ❤

  8. amitdrucker Says:

    לולה- אין בעיה, אוסיף כמה קישורים פעם הבאה 🙂
    טל- מדי פעם אני כותבת על מכירות. אם את רוצה לדעת באופן יותר מעמיק את מוזמנת לכתוב לי במייל amit.fashionblog@gmail.com או בפייסבוק ואעדכן אותך 🙂
    לייק- הסיכה מH&M, מדריד.

    תודה רבה!!

  9. אייל Says:

    מגניב ביותר
    גם הפוסט הבא עם המבחן במתמטיקה על הלחי שווה
    its getting better all the time

  10. שיר בניסטי Says:

    מהמםםםםם!
    תגידי הנעלייייםם ממש ממש יפות..תוכלי לשלוח לי קישור לאתר שאוכל אולי גם להזמין?אם לא אכפפת לך כאילו חחחח(:
    תחזירי לי אם את יכולה לאינבוקס בפייסבוק…♥

כתיבת תגובה

