Melissa shoes

by

ביום שבת בערב רכשתי נעלי "Melissa" ב"Sack's". מחירם במקור היה 490 ש"ח אך אני קניתי אותם באאוטלט בצומת ביל"ו במחיר מציאה של 150 ש"ח!
אתמול הסתובבתי עם אמוש בצפון דיזנגוף ואח"כ אכלנו סושי. היה ערב מהנה, משחרר מהשגרה ומצחיק!


מעיל– TNT עודפים גרביון תחרה– לא זוכרת פרח לשיער– שוק הכרמל שרשרת– "דיוה" תיק קלאץ'– Castro נעליים– Melissa


CALA


Story


Melissa מושלם.


Story- מבחר נעליים של מעצבים ישראליים וחיצוניים (דיזנגוף 246)

לתשומת לב הבנים!!
בסופ"ש הקרוב יתקיים שוק אופנה לבנים! כל מה שישדרג את ההופעה שלכם תמצאו שם – החל מצעיפים, שרשראות, טבעות, שעונים ועד נעליים, טי שרטים, סריגים ועוד.
תחת קורת גג אחת, בפחות מ- 48 שעות, יציגו מעצבים צעירים קולקציות גבריות במחירים שווים בהחלט. ולכן בנות יקרות? יהיה מה לקנות!
כך מבטיחות רוני ויעל מפיקות השוק.

מועדון ה"דיזינגוף" ברחוב דיזינגוף 9, כיכר דיזינגוף, ת"א.
24/12/10 שישי- 11:00-19:00
25/12/10 שבת- 11:00-18:00

*עלות כניסה 10 ₪ ולבנות חינם.

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

13 תגובות to “Melissa shoes”

  1. דנה Says:

    אהבתי אהבתי ועוד הפעם אהבתי. יש לך לוק אירופאיייי

  2. לגבי הנעליים Says:

    הייתי שמחה לדעת האם הם נוחות. חברה שלי קנתה נעליים של מליסה בהרבה כסף והתלוננה שהם לא נוחות. מה את אומרת?
    תודה.

  3. ירדני Says:

    חמוד. אאוטפיט קצת מבוגר אבל אני אוהבת את הנעלי אוקספורד.

  4. תמר Says:

    החנות הזו יקרה. יש דברים יפים אבל באמת שזה יקר ולא שווה.
    המליסה שקנית שוות!! מחיר שווה ומשתלם! תתחדשי. נראה לי אני צריכה לקפוץ לתשומת בילו.

  5. אביב Says:

    יאללללללה ל"שוויצר" אני מחכה כבר!

  6. amitdrucker Says:

    "לגבי הנעליים": הנעליים נוחות לי מאוד. אבל עוד לא הספקתי לנעול אותם להרבה זמן.
    "ירדני": אני חושבת שהמעיל מוסיף לאאוטפיט בצורה מגניבה. לכל אאוטפיט קצת מבוגר אפשר להוסיף טוויסט צעיר יותר.
    "תמר": באמת יקר מאוד… תקפצי לביל"ו, יש בהחלט מציאות.
    "אביב": כולנו מחכים ל"שוויצר"!!!!! יהיה מגניב.

    תודה רבה! 🙂

  7. סטייליסטית Says:

    נעליים מדהימות

  8. לולה Says:

    LIKE!

    הנעליים באמת שות ומגניבות. והאאטופיט שהרכבת רק שידרג אותן! =]]
    בקשר ליריד…
    אני לא גרה באיזור תל אביב. ואני מאוד רוצה ללכת אבל אמרת שזה בעיקר לבנים. אילו דבירם לבנות אני אוכל למצוא שם? כדי שאני לא אצא סתם… =]
    תודה!

    פוסט מדליק, מרענן, ועם טיפים טובים!
    אני חושבת שאעשה סיבוב בחנויות האלו בקרוב ממש! תודה =]]
    והנעל עקב הכחולה ממליסה: באמת שלמות! מה המחיר???
    היו עוד צבעים!?

    טננקס!
    אין אני פשוט לא מפסיקה להיות מופתעת מהכישרון שלך בכל פוסט מחדש! D:

  9. לולה Says:

    דברים **

  10. amitdrucker Says:

    "סטייליסטית": תודה!
    "לולה": לגבי היריד, בעיקרון הוא של בנים. אך יהיו כמה מעצבים שימכרו בגדים המתאימים לבנים ולבנות. יהיה בהחלט מגניב.
    את הנעליים הכחולות של "מליסה" יש גם בשחור. אבל לפי דעתי הכחול יותר יפה. אם אני לא טועה מחירם 499 ש"ח.
    תודה רבה רבה!!! 🙂

  11. טל Says:

    האוקספורד שלך מקסימות,היו צבעים נוספים חוץ מזהב ?

    * ראיתי עיצובים של Anna K אתמול לראשונה במסגרת יריד 'מתלבשות על זה' , אני חייבת להגיד שהופתעתי לטובה.אמיזינג!

  12. amitdrucker Says:

    טל, תודה! את האוקספורד היה רק בזהב… אני יודעת שבשנקין יש חנות שמחזיקה בעוד צבעים את הדגם הזה, אבל לא במחיר כזה נמוך.

  13. eilonvi Says:

    תמונות יפות 🙂

להשאיר תגובה

