כבר יש לך רעיונות לסילבסטר?

by

ביום שישי הקרוב יתקיים הסילבסטר. אי לכך מומלץ לנצל את היומיים האחרונים של שנת 2010 בכיף וברכישות שוות!
ואם אתן תוהות איך תופיעו במסיבה הנחשקת מבלי לבזבז יותר מדי?
מצאתי לכן שמלות, תכשיטים ונעליים שמחירם עד 200 ש"ח!


זארה. 139.90 ש"ח


זארה. 99.90 ש"ח


קסטרו. 199 ש"ח


קסטרו. 199 ש"ח


אמריקן אפרל. 48$ ובשקלים 172.00 ש"ח


אמריקן אפרל. 48$ ובשקלים 172.00 ש"ח

ומה לגבי תכשיטים?


יעל שטיינברג. 175 ש"ח


יעל שטיינברג. 159 ש"ח


שלומית אופיר. 143 ש"ח


מדוזה. 149 ש"ח


RAY. בין 99.00-179.00 ש"ח


RAY. בין 99.00-179.00 ש"ח (טלפון להזמנות: 054-4242367)


Lilla my
120 ש"ח

ובמחלקת הנעלה:


"המוסד". 200 ש"ח


"המוסד". 200 ש"ח

זארה. 199 ש"ח


זארה. 199 ש"ח

אז בברכת שנה טובה, מאושרת ואופנתית! תחגגו ותבלו!
שלכם
עמית
amit.fashionblog@gmail.com 🙂
או בפייסבוק: amit fashionblog

11 תגובות to “כבר יש לך רעיונות לסילבסטר?”

  1. נטע:) Says:

    פוסט מושלם כמו תמיד;)
    הפריטים מדהימים והתאהבתי באוקספורד ובשמלה הראשונה!!!

  2. אייל Says:

    אין עלייך
    אלופה

  3. מורן Says:

    השמלה הראשונה של זארה מהממת

  4. יהלי Says:

    השמלה של אמריקן אפרל מגניבה מאוד! וגם לא יקרה

  5. שירי Says:

    אחלה פוסט! שתהיה לך שנה אזרחית מקסימה!
    אני אהבתי במיוחד את השמלה הראשונה של קסטרו.
    נראה לי שאקנה כזו אפילו.

  6. amitdrucker Says:

    תודה!!
    שנה טובה!! 🙂

  7. מאיה Says:

    ראיתי כתבות ופוסטים דומים בכמה עיתונים ובלוגים אך* הפוסט הזה הכי מוצלח- ברצינות. מכיוון שהפריטים המוצגים פה לא יקרים מאוד.
    ובכל הכתבות השניות כל שמלה למעלה מ500 ש"ח. שזה מוגזם.
    כל הכבוד לך עמית שהצלחת למצוא את הדברים הללו. ולא סבתם דברים, פריטים מטריפים!!!!
    שנה טובה ומחכים לעוד פוסטים מוצלחים כאלו!

  8. בתאל חמו- דוד Says:

    ואייי כפרה בגדים מעלפייםם!!!
    איזה סטייל וואהה ואאהה !!! יש לך עצה בשבילי אני רוצה ללכת לחתונה של דוד שלי כפרה עליו ואני צריכה שמלה צנועה אבל שאני עדיין אראה שווה וכוסית כמו שאני..
    טוב כפרה נדבר אם את יכולההה לכתוב פה בתגובות מה יהיה מעלףףף ולא כזה יקר ואיזה חנויות לצורך המלצה.. אבל בבקשה לא כאלה בגדים מחוערים וישנים כאלה כמו איך שאמרת וינתג' כי בחלק מהבלוגים שלך כתבת שמלות ישנות מה אני סבתא תעשי לי בגדים עופנתיים! טוב ביייי נשממהה

  9. amitdrucker Says:

    מאיה: תודה לך! 🙂
    בתאל: אלה הבגדים שאני אוהבת ומכירה ולכן נראה לי שלא אוכל לעזור לך… בכל מקרה בהצלחה ומזל טוב!

  10. בתאל חמו- דוד Says:

    טוב תאמת היתעכזבתי מאמי … לא נורא אני יסתדר נשמה !
    באמת שציפיתי ליותר ! אני ימצא מקום לרמתי …
    ביושש חיים שלי 3>

  11. eilonvi Says:

    היי – השמלות של זארה יפות! (כי אני בדר"כ לא כל כך אוהבת את הבגדים שלהם)

כתיבת תגובה