משאנל ועד מיו מיו

by

זה נראה מסורבל, מגושם ולא נוח אבל לי זה נראה להיט. אם הנעל ההולנדית המפורסמת היא לא הסטייל שלך, אז כנראה שגם הקבקב המודרני אינו הקטע שלך.
למרות זאת אני ממליצה לנסות. תוכלי למצוא אותם בשילוב פרווה, פרחים, כוכבים וכו'. אני חושבת שלא לכל אחת זה מתאים וצריך לדעת לשלב אותם נכון בכדי לא להיראות מגושמת.
אנא הימנעי מקבקבים שטוחים לגמרי. השתדלי להחזיק מעמד על העקבים הגבוהים כי רק כך הטרנד נראה מושלם !


Chanel


Chanel


Miu Miu


Miu Miu


Hasbeens


PEDRO GARCIA


Maguba

האם הקבקבים הם ה- cup of tea שלך?

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

7 תגובות to “משאנל ועד מיו מיו”

  1. אלכס :) Says:

    עקבים מדהימים!. אבל אני בטוחה שלא מתאימי לכל אחד… 😦

  2. איילת BRONXY Says:

    עמית..יש לי עוד הרבה תמונות חדשות של דגמים שאני מביאה ומגיעים בפברואר
    אם את צריכה לפוסטים אחרים,אשמח לשתף פעולה.

    האתר שלי http://WWW.BRONXY.CO.IL

    סופ"ש מקסים
    איילת

  3. :) Says:

    זה נראה לא נוח ברמות. אבל זה מהממם!

  4. שיר Says:

    האחרונות, הפרחוניות מטריפווווווווות!!!! האם את יודעת מה מחירם??
    תודה רבה! אגב, הבלוג שלך תותחחחחח!

  5. amitdrucker Says:

    שיר, לצערי לא…
    תודה!!

  6. לולה Says:

    וואו! לא ידעתי שהם חזרו לאופנה…
    באמת יפים ומדליקים! הלוואי שהייתי בגיל לנעול אותם…אבל אין מצב שירשו לי!
    בכל מקרה, אני מאחלת לכל אלו שמרשים להם : תהנו! ותשלבו את זה היטב, לי כבר עלו כמה רעיונות!
    עמית, באמת שאין לי מילים, הפוסטים שלך באמת אבל באמת מלהיבים, חדשנייים ומעניינים יותר מפוסט לפוסט!
    תמשיכי ככה!
    ואני מקווה שיום אחד תהיה לך רשת אופנה בכל העולם, אני מבטיחה שאני הראשונה שאקנה בה!

  7. amitdrucker Says:

    לולה: את כל פעם מרגשת אותי מחדש! התגובות שלך אמיתיות וכיף לקרוא את דעתך.
    תודה רבה 🙂

כתיבת תגובה

