פלאי האינטרנט

by

בטח שמעתם רבות על הטרנד הלא כל כך חדש כבר: קניות באינטרנט.
המוצרים מגיעים עד הבית ובתשלום סמלי. בארץ ישנם מספר אתרים בודדים אך בחו"ל העניין תפס תאוצה ממזמן וכל הזמן נפתחים אתרים חדשים.
גם במדינתינו הקטנה נפתחים מוקדי קניות אינטרנטיים !
נא הכירו את האתר shoefetish ! זוהי חנות בוטיק אינטרנטית, שאפשר למצוא בה בעיקר נעליים לנשים, תכשיטים, תיקים ואפילו קצת בגדים. יש גם נעליים לגברים ובקרוב גם לילדים.
המוצרים מגיעים לבית הלקוח עד 48 שעות ובקנייה מעל 400 ש"ח המשלוח חינם!
תוכלו למצוא פריטים של המעצבים: יותם פרידמן, זוהרה, לוקה, מייקה, מיכל מילר, קרלה, שומייקר ועוד.
מהמציאות שהאתר מציע:


יעל אוריאלי 159 ש"ח


יעל אוריאלי 175 ש"ח


פיגו 500 ש"ח


רוני קנטור 425 ש"ח


קלאצ' וינטאג' by DN
390 ש"ח

קישור: http://www.shoefetish.co.il/

אתר נוסף אשר הייתי שמחה להמליץ לכם הוא Style river, בו תוכלו לרכוש בגדים, נעליים, אקססוריז, בגדי תינוקות וכו'…
כל המותגים נבחרו בקפידה וכמות המוצרים מוגבלת.
האתר מעוצב יפה, אסתטי ומאוד נוח לגלוש בו. בין המותגים תוכלו למצוא את גל ברש, Neta sade, לולה, Emanuel, נטע ליבנה ועוד רבים.
מהמציאות שהאתר מציע:


נטע ליבנה 159 ש"ח


נאוה גלזר 259 ש"ח


429 ש"ח


Shoes- 299 ש"ח

רכישה טלפונית 03-6398686

קישור: http://styleriver.mako.co.il/Main.aspx

הוסיפו אותי בפייסבוק: amit fashionblog

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

11 תגובות to “פלאי האינטרנט”

  1. נטע:) Says:

    מדהים!
    אהבתי את האוקספורד הלפני-אחרונות:):):):)
    פוסט מקסים,כמו תמיד;)

  2. שירלי Says:

    אני אוהבת מאוד לקנות באינטרנט. האתר השני מקסים!!

  3. יעל :) Says:

    פוסט מושקע ויפה! אהבת אהבתי אהבתי!!!

  4. amitdrucker Says:

    נטע- תודה! 🙂
    שירלי- מסכימה איתך 🙂
    יעל- תודה רבה!

  5. sara Says:

    like this post!!

  6. מבינה באופנה Says:

    אני שונאת להזמין דרך האינטרנט, תמיד צריך למדוד ולראות שאתה באמת אוהב את זה.

  7. לולה Says:

    אני מסכימה עם "מבינה באופנה", לעולם לא הזמנתי מהאינטרנט בגלל שהפחד שזה לא ייראה עליי טוב, אבל גם בגלל שהכרתי רק אתרים מחו"ל והמשלוח ממש יקר בגלל המכס.
    לא ידעתי שיש גם אתרים בישראל, עמית ממש תודה שהראית לי את האתרים האלו אולי אני אתחיל להזמין.
    וכמובן בחרת להציג פריטים מגניבים וסטייליסטים שרק עוד יותר עשו לי חשק לקנייה.
    את יודעת כמה עולים דמי המשלוח באתר הראשון??
    ממש אהבתי את השרשרת הראשונה, תיק הקלאץ' ונעלי האוקספורד האפורות שחורות!
    כבר אמרתי שהפוסטים שלך *גם* שימושיים יותר מפוסט לפוסט?
    🙂

  8. amitdrucker Says:

    "מבינה באופנה"- מצד אחד את צודקת. אך מצד שני אני חושבת שהדברים היפים והזולים ביותר תמצאי באינטרנט.
    לולה- דמי המשלוח משתנים מאתר לאתר…
    תודה רבה!! 🙂

  9. אביטל Says:

    אני מכורה לחנויות ברשת גם כשלא מתאפשר לי לקנות ויש לי רשימה נכבדת של חנויות כאלו.
    יש משהו מרגש בקניות ברשת, בעיקר חנויות וינטאג' שמוכרות ואן פיס
    קניתי מספר פריטים בעבר ותמיד זה היה לשביעות רצוני.
    כשזה נוגע לנעליים זה כבר עניין אחר הנוחות היא עניין חשוב ,לכן חשוב לברר אם ישנם החזרות במידה ולא נוח.

    אביטל
    llililoft.blogspot.com

  10. תמר Says:

    ש לי את הנעליים של רוני קנטור!!! 🙂
    פוסט מקסים (:

  11. שירה Says:

    תודה לכולם על הפירגון, בייחוד לך עמית על הפוסט.
    לכל המודאגות מקניית נעליים באינטרנט, אנחנו עושים משלוחים עד הבית ולרוב מגיעים עם שתי מידות מכל דגם, למקרה שמשהו לוחץ, גדול, קטן, לא מתאים וכן הלאה…
    נשמח לשרת ולענות על כל שאלה.
    שירה
    0522547233

כתיבת תגובה

