הרכישה החדשה …

by

היי חברים,
אני חייבת חייבת להראות לכם את הרכישה החדשה וההיסטרית שלי !!!

הסנדלים נקנו בזארה בעיר סלוניקי, שביוון, במחיר מבצע של 15 יורו!!
הרכישה משתלבת הכי טוב עם גרביונים מעוטרים / גרבי ברך מדליקים.
אין לי הרבה זוגות נעליים עם עקבים (ולא מבחירה…) כך שאני עוד סוג של מתלמדת. שוטטתי בחנות עם הסנדלים ולמרות שנפלתי כמה פעמים לא מבוטלות, לא ויתרתי ועכשיו הם שלי, ממתינות בחדרי להזדמנות המתאימה לנעול אותן…
(התקופה הזו היא תקופה לחוצה בביה"ס ואני צריכה ללמוד למבחנים. לכן את הפוסטים האחרונים אני מעלה בתדירות נמוכה יותר מהרגיל).

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

6 תגובות to “הרכישה החדשה …”

  1. יעל Says:

    סנדלים משגעות!! וגם לא יקרות, שווה 🙂

  2. שאלה...... Says:

    הגרבייים הפרחוניות, מאיפה קנית?

  3. amitdrucker Says:

    את הגרביים רכשתי לפני שנה ביריד בנמל ת"א.

  4. שאלה...... Says:

    תודה רבה

  5. לולה Says:

    הנעליים פשוט מקסימות בעיניי! הם ממש מגניבות ומדליקות ואני כבר מחכה שתעלי פוסט שאת משלבת אותם עם אאוטפיט שלם ולא רק מראה אותן…
    חוץ מזה בקיץ הבא לובשים רק סנדלים עם גרביים ככה שהבחירה כאן מעולה, אהבתי את הגרביים~!
    עמית דרוקר- את יודעת שאת קולית??!
    🙂

  6. amitdrucker Says:

    לולה: חחחחח תודה רבה! אני שמחה לקרוא תגובות חיוביות 🙂

להשאיר תגובה

