אופנת הלגו

by

מי היה מאמין שמלגו ניתן ליצור גם אביזרי אופנה?
כאשר מדובר באופנה הכל יכול להוות מקור השראה, גם אם מדובר במשחק ילדים.
שעונים, חגורות, תיקים, משקפי שמש, אקססוריז לשיער וכו' – הכל יכול להיות מעוטר בלגו. פשוט מבריק!

באביב 2007 של מארק ג'ייקובס הלגו כבש את המסלול באלמנטים מזעריים אך משפיעים על האאוטפיטים.

שרשרת לגו על שער מגזין "ווג" הרוסי (יוני 2008)

אמילי קרפל למגזין "את" (2009)

אמילי קרפל בקשת של ליאת גינזבורג

מבחינתי מלגו אפשר ליצור עולם ומלואו, דברים יצירתיים, צבעוניים וייחודים. בהחלט מגניב אך צריך לדעת איך להשתמש, לשלב וליצור במשחק ילדים זה שלעולם לא נמאס…

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

9 תגובות to “אופנת הלגו”

  1. אייל Says:

    אחלה פוסט.עושה מצב רוח טוב

  2. נטע:) Says:

    זה רעיון פשוט מקסים!
    למרות שלא הייתי הולכת עם לגו על הראש,אני באמת חושבת שזה רעיון נהדר ומשתלב מדהים באווטפיט.בהחלט נותן "צבעוניות":)

  3. נעמה Says:

    אמילי קרפל הורסת! פוסט יצירתי ומעורר השראה. כל הכבוד!! 🙂

  4. מבינה באופנה Says:

    מי הולך עם לגו על הראש?? או בתור בגד? לא אני זה בטוח…..

  5. לולה Says:

    COOL
    וואי זה ממש מגניב =]]
    אהבתיי!!!

  6. amitdrucker Says:

    תודה! 😉

  7. טל Says:

    התאהבתי קשות בקשת הלגו של מארק ג'ייקוב,מקווה שייתאפשר לי השבוע שלהכין כזאת לבדי. ואת כרגיל מקסימה 🙂

  8. עדי Says:

    קראתי על הבלוג שלך במעריב לנוער ויישר נכנסתי D: !
    את מתלבשת ממש יפה ! איזה כיף לך שיש לך כלכך המון בגדים !
    הלוואי עליי שהיה לי מלא כסףף והייתי קונה הכללל D:
    אני אמישך לקרוא עכשיו את הפוסטים הישנים שלך 🙂
    וזה כז היצירתי בחיים לא חשבתי שאפשר ללבוש לגו XD ישלי בבית אולי אני אכין קשת כזאת D :!

  9. amitdrucker Says:

    היי עדי,
    תודה רבה! ברצוני להגיד לך שהבגדים שלי לא יקרים. לרוב אני לא קונה מותגים.
    יותר וינטאג' ויד שניה 🙂

כתיבת תגובה

