אאוטפיט קייצי

by

צילום: שחף חברתי המקסימה 🙂

חולצה- "שוויצר"
וסט- של סבתא
חצאית- חנות יד שניה אנונימית בחיפה
נעליים- "המוסד"
משקפי שמש- של סבתא

שישי בצהריים, מושב, שמש, חברה טובה…
אאוטפיט זה מורכב מאחת החצאיות האהובות עליי – חצאית עור ירוקה בגזרה גבוהה. קניתי אותה בחנות יד שניה בחיפה. מחירה היה כ-70 ש"ח.
את משקפי שמש המעלפות קיבלתי\לקחתי מסבתא יהודית.
עוד יומיים אני נוסעת עם אמא שלי לפריז וההתרגשות גוברת….ומה בתכנון ? מוזיאונים לאומנות ולאופנה, חנויות יד שניה, תערוכות, מגדל אייפל, שיט על הסיין וסתם שיטוט ברחובות פריז.
תמונות ורשמים בפוסט הבא…

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂
או בפייסבוק: amit fashionblog

10 תגובות to “אאוטפיט קייצי”

  1. וואו Says:

    את מדהימה עמית! ממש דוגמנית!!!

  2. שחף ריביס Says:

    עמיתוש , את מדהימה אותי כל פעם מחדש !!!
    אוהבת אותך מלא דוגנית , סטייליסטית קטנהטנה שלי ❤

  3. נטע:) Says:

    פשוט מדהימה:)
    ממש אהבתי את המשקפיים,מחמיאים לך מאוד♥
    *
    תהיני המוןןןןןןןןן בפריז:)אני בטוחה שתהיני:)

  4. ליהי Says:

    חצאית מושלמת!!!!!!!!!!!

  5. amitdrucker Says:

    תודה רבה!!! 🙂

  6. מירי Says:

    היי עמית, פעם ראשונה שאני נכנסת לבלוג שלך ואני מופתעת לטובה.
    את ילדה יפיפה. אני ממליצה לך מלבד ההתעסקות שלך באופנה גם לפנות לעולם הדוגמנות כי אתמאוד מיוחדת, יופי שלא רואים בכל יום.

    אמשיך לעקוב, מירי.

  7. מיתר אלמוג Says:

    התמונה השנייה פשוט מדהימה .
    פוסט מעורר השראה , כמו תמיד ! : )

  8. לולה Says:

    אהבתי אהבתי אהבתי!!!
    האאוטפי שמח וקייצי..נראה שאת ממש נהנת שם במושב 🙂
    מאחלת לך נסיעה נעימה ומהנה!
    ותביאי לנו הרבה ידיעות אופנתיות מעיר האורות!
    ~לולה~

  9. לולה Says:

    אאוטפיט*

  10. amitdrucker Says:

    תודה רבה! 🙂

כתיבת תגובה

