ה-עיר

by

חזרתי מפריז נפעמת!
זו עיר מלאת שיק, אנשים בה ניראים טוב ומתלבשים בקלאסה, והחנויות מדהימות.
הצרפתים בכל האזורים והמקומות מאוד מטופחים וחשוב להם שהלוק הכללי שלהם יראה מושלם.
חנויות יד שניה מאד פופלריות, כשהמחירים משתנים מאזור לאזור. לדוגמא במארה נתקלתי בחנות יד שניה, בה כמעט כל הפריטים בחנות (כולל בגדים מעור) עלו 10 יורו! בכלל במארה החנויות מאד ססגוניות ומלאות שמחת חיים ולאזור הזה הכי התחברתי.
הרכישות שלי בעיקר היו בשווקי פשפשים, H&M ובאמריקן אפרל.
הסנדלים האדומות שבתמונות למטה נרכשו באחד מהשווקים, במחיר מצחיק של כ-20 יורו.
בשאנז אליזה נמצאות כל החנויות היוקרתיות: לואי ויטון, מיו מיו, דיור וכו'. השדרה מרשימה ביופיה וכיף להסתובב בה אך קשה לרכוש בה פריטים עקב מחירם הגבוה.
מגוון האפשרויות בפריז עצומות. התיירים מסתחררים מהאומנות, מהקניות, מהתרבות ומהאוכל.
ביקרנו במוזיאון אורסיי הנמצא בתוך תחנת רכבת ישנה מקסימה. מלבד ציור, פיסול, אמנויות גרפיות ואמנויות דקורטיביות, המוזיאון הקים גם אוספים של אדריכלות רהיטים וצילום.
היינו גם במרכז פומפידו. הסטייל של פומפידו שונה לגמרי מהסטייל של מוזיאון אורסיי. בפומפידו האומנות מודרנית: ציור, פיסול, ספרים, קולנוע, וידאו, הופעות, מוזיקה, וכו'.
כל יום כבשנו בסערה אזור אחר בפריז. אך כמובן שאנחנו צריכות לחזור לשם להשלמות כי ב- 5 ימים לא ניתן לראות עיר כה גדולה, רומנטית, ויפה עם כל כך הרבה אטרקציות.
נפעמתי גם מהארכיטקטורה של העיר, שהיא אחת הערים היפות והמרשימות בעולם.
לפניכם התמונות מפריז:


שער הניצחון


אייפל

בקיצור, אני ממליצה לכם לבקר בפריז…

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂
או בפייסבוק: amit fashionblog

15 תגובות to “ה-עיר”

  1. אייל Says:

    תמונות שיקיות ביותר

  2. ספי Says:

    איזה תמונות מהממות! ממש התאמת את עצמך לעיר עם הכובעים מלאי השיק והאודם האדום.
    הייתי ממש שמחה לראות עוד ריכשות שלך כי הסנדלים אכן הורסים!
    אין ספק שפריז אכן מהממת.

  3. יערה Says:

    וואוו הורסת! את משתלבת בעיר נפלא….
    תמונות מדהימות! 🙂

  4. amitdrucker Says:

    אייל: תודה רבה!
    ספי: תודה! אין בעיה, בימים הקרובים אשתדל לעלות תמונות של הרכישות.
    יערה: תודה! 🙂

  5. רון Says:

    אהבתי את התצלום האחרון, ממש מקצועי.
    בלוג נפלא.

  6. נטע:) Says:

    אוי את מדהימה!♥
    תמונות יפיפיות,אני בטוחה שנהנית!!:):)
    הייתי בצרפת(ופריז בין השאר…)לפני מס' שנים ופשוט התאהבתי במקום♥

    מושלם

  7. לולה Says:

    ווואוו! התמונות האלו מדהימות! לא משנה איפה תיהיי את דופקת הופעה אה?
    הסנדלים במאת מקסימות והמחיר מעולה!
    אהבתי את כל האאוטפיטים שלבשת! וגם התיק שלך מגניב =]]
    מקווה שנהנת…חג שמח!

    ***יש לי עוד שאלה שלא קשורה לפוסט הספציפי הזה:
    לפני כמה פוסטים כתבת שלפעמים את מזמינה מהאתר EBAY מצאתי שם כמה פריטים שאני רוצהלהזמין במחירים באמת זולים.
    כמה שאלות:
    – צריך לעשות משתמש בשביל להזמין?
    – האם כאשר זה מגיע לארץ יש תוספת כסף על המכס..או בכללי איך זה מגיע?

    תודה רבה!

    ושוב…התמונות מהממות!

  8. amitdrucker Says:

    תודה! 🙂
    לולה: בשביל להזמין בEBAY את צריכה שיהיה לך שם משתמש. לגבי המכס, אני לא שילמתי באף אחת מההזמנות שלי תוספת על מכס. את החבילה אני מקבלת בדואר. תודה 🙂

  9. לולה Says:

    אהה אוקיי תודה רבה רבה1
    חג שמח :))))

  10. amitdrucker Says:

    חג שמח! 🙂

  11. rotem Says:

    בבקשה בבקשה תעלי תמונות של כ ל הרכישות שלך!! את שיקית להחריד בתמונות..!! מדהימה פשוט:) רק חסר קצת חיוך;)

    ו.. מאיפה התיק החום שהצתלמת איתו בתמונות בפריז? קנית בארץ?:)

    תודה יפיופה;)

  12. אחת שאוהבת וינטג' :) Says:

    וואו. את מדהימה!!
    שני הברטים פשוט מהממים (יש לי אובססיה לכובעים) והטייץ הוורוד פשוט משגע!
    גם אני הייית בפריז לא מזמן… עיר מדהימה 🙂
    לא כל כך הבנתי את השילוב של החצאית הפרחונית עם הפסים, אבל האמת שגם שק תפוחי אדמה ייראה עלייך שיקי ומגניב 😉

  13. amitdrucker Says:

    רותם: מבטיחה תמונות של כל הרכישות… התיק החום מפריז, משוק הפשפשים. תודה! 🙂
    "אחת שאוהבת וינטג'": גם לי יש אובססיה לכובעים 🙂
    לגבי השילוב של החצאית הפרחונית והפסים, אני חושבת שלא הכל צריך להיות מתאים… אני אוהבת שילובים של כמה הדפסים.
    תודה רבה! 🙂

  14. Ronna123@walla.co.il Says:

    ביקור ראשון שלי בבלוג הזה 🙂
    שיתקת אותי עם ההופעה הפריזאית! סנדל אדום – מושלם! חולצת פסים, ג'ינס, הז'קט השחור והתיק המעלף – מושלם, הכי שיק שבעולם !

  15. amitdrucker Says:

    רונה, תודה רבה לך!! 🙂

להשאיר תגובה

