שבוע שכזה

by

מתחילת השבוע אני חולה. בקושי זזה ועם 39 חום. לא יצאתי מהבית מלבד ל- 4 רופאים. אני כבר משתגעת…
אבל לא שכחתי שהבטחתי להראות לכם את הרכישות החדשות מפריז. אז עקב בעיות בריאותיות לא צילמתי את כולן אלא רק חלק וכשארגיש טוב יותר אצלם את השאר. קבלו אותם….

מימין לשמאל: אוקספורד שחורות- 15 יורו, עקבים אדומים- 15 יורו, סניקרס שחורות- 10 יורו (H&M), אוקספורד לבנות- 10 יורו, אוקספורד בז'- 10 יורו


אמריקן אפרל


שוק הפשפשים- 8 יורו


H&M-
10 יורו


אמריקן אפרל- 35 יורו


H&M-
29 יורו

את הפריטים האחרים תראו משלובים בפוסטים הבאים.
שיהיה שבוע נפלא וחג שמח!

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂
או בפייסבוק: amit fashionblog

14 תגובות to “שבוע שכזה”

  1. סיגל Says:

    הבלייזר האחרון פשוט מושלם. גם לא יקר. פריטים שווים.. תתחדשי

  2. חולה על הבלוגגגג Says:

    לייק על הנעליים:)

  3. אנה Says:

    את בהחלט נערה מגניבה! בחירות אופנה מגניבות!!!

  4. amitdrucker Says:

    תודה!! :-))

  5. לולה Says:

    מ-ה-מ-ם-!
    אהבתי הכל!
    כל הבגדים מגניבים ממש! והעקבים האדומים הורסים!
    תרגישי טוב =]]]
    ווואווו!!

  6. נטע:) Says:

    תתחדשי,הכל ממש מושלם!!!♥♥♥
    תרגישי טוב יקירתי!

  7. amitdrucker Says:

    תודה רבה ♥

  8. לולה Says:

    שאלה נוספת..לא קשורה…
    ניסיתי ליצור קשר עם סלון ברלין לשאול אם הם יהיו גם בטי מרקט בירושלים כי אני מגיעה לירושלים בדיוק בתאריכים האלו ולתל אביב אני לא אספיק…
    הם לא ענו…את יודעת במקרה? או שיש לך דרך לברר?
    אני ממש אשמח אם תעזרי לי!.
    ושוב…דברים מדהימים!
    תודה<3

  9. amitdrucker Says:

    לולה: ניסית להתקשר למס' הזה? 03-35102126
    אם לא עונים לך תגידי לי ואברר 🙂

  10. טל Says:

    הנעלי עקב האדומות נורא מתוקות!
    הלוואי והייתי מוצאת לי משהו כזה כאן בארץ עם עקב שפוי ועיצוב מגניב…זוכרת מהיכן קנית?
    מוזמנת לבקר כמו תמיד 🙂

  11. Tal Says:

    הלוואי וגם אני הייתי מוצאת כאלו נעלי עקב יפות עם מחיר שפוי ועקב שפוי ובצבע אדום. הנעל שלך מרכזת את כל דרישותיי,הייכן היא נקנתה?

  12. amitdrucker Says:

    טל: הנעלי עקב האדומות נקנו בפריז, בשוק הפשפשים… אני לא זוכרת את שם השוק.
    תודה 🙂

  13. מורן Says:

    עמית את מקסימה! אני נהנית מחדש מכל בלוג שלך… תמשיכי ככה!

  14. ♥f Says:

    הכל פשוט מדהים!
    החלמה מהירה (:

כתיבת תגובה

