נסיכה לערב אחד

by

כל אחת חולמת על שמלת כלה מילדות. סביר להניח ששמלת הכלה שתכננת לעצמך מגיל 6 הזכירה את סינדרלה.
לרוב, הכלה הטיפוסית תחפש את הפייטים, האבנים והמלמלות.
כל כלה תתאמץ, תחפש ולא תתעייף עד למציאת השמלה המושלמת.
בתל אביב, באזור של צפון דיזנגוף, יש ריכוז של חנויות המתמחות בעיצוב שמלות כלה, אך בנוסף פרוסים ברחבי העיר עוד המון מעצבים.
גם כשמדובר בשמלות כלה העיצובים מושפעים מטרנדים, בעיקר עולמיים.
למזלכן יש גם חנויות יד שניה המציעות שמלות כלה מיוחדות ולא יקרות במיוחד. כמון כן, לא חסר מעצבות\מעצבים אשר ממחזרים שמלות בסגנון וינטאג'.
אמנם אני רק בת 15 אבל גם אני מדמיינת וחולמת איך תיראה שמלת הכלה שלי. כמובן שהשמלה החלומית שלי השתנתה כבר לפחות 5 פעמים.
לפי דעתי השמלות הפשוטות, העדינות והמיוחדות הן השמלות היפות לטעמי.
הפייבורטיות שלי:


אלון ליבנה


יואב ריש


עומרי גורן


עומרי גורן


ענבל רביב


מירית וינשטוק


ירון ברכה בצלאל


תמר קירש


אאוטלט שמלות כלה מעצבים (דיזנגוף 203)

חג שמח ומזל טוב!
מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂
או בפייסבוק: amit fashionblog

11 תגובות to “נסיכה לערב אחד”

  1. נטע:) Says:

    כמה יופי!♥
    אני תמיד "חלמתי" על שמלת כלה עם גב פתוח משולבת עם קרושה,בסגנון וינטג'.פשוט קלאסית ומושלמת!

  2. תמי Says:

    עומרי גורן מוכשר!!!

  3. יערה:) Says:

    אהבתי מאוד :))) כ"כ בא לי להתחתן, עכשיו…..

  4. לאבלי-מי Says:

    האמת שאהבתי רק את הראשונה והשנייה , השאר ניראות לטעמי פשוטות מידי .
    חג שמח ! 🙂

  5. amitdrucker Says:

    תודה 🙂

  6. :) Says:

    השמלה האחרונה הורסתתתת!!!!!!!!! כל כך מיוחד

  7. לולה Says:

    פוסט מקסים מקסים מקסים!
    כמובן שכולנו חולמות על שמלות הכלה שלנו…
    אהבתי!
    את מוכשרת =]]

  8. בר - שם בדוי Says:

    מכירה את אלון ליבנה (אישית)
    מעצב מדהים ונדיר

  9. amitdrucker Says:

    בר- אני לא מכירה את אלון ליבנה אישית.היצירות שלו מדהימות.

  10. ברוך פילינג דגים Says:

    אשמח לקבל עדכונים

  11. adi Says:

    וואי תקשיבי את משרה עליי המון מוזה
    תמשיכי ככה! =]

להשאיר תגובה

