השמלה הנטושה

by

שמלה- ELIA
גרביון- פלסטיק שוק
נעליים- "HOKI"
שרשרת- "TOPTEN"

את האאוטפיט הזה צילמה שחר בירזון חברתי הטובה, במבנה נטוש במושב.
אני לובשת שמלה בצבע תכלת של המעצבת ELIA, אשר נרכשה לכבוד מסיבת סיום חטיבת הביניים, שהתקיימה לפני כשבוע בנמל תל אביב.
השמלה מיוחדת בגזרתה ובצבעה.

מקווה שאהבתם!
אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com
או בפייסבוק: amit fashionblog 🙂

16 תגובות to “השמלה הנטושה”

  1. תמר Says:

    שמלה יפיפיה! במיוחד בשילוב עם הגרביונים המוצלחים (:

  2. יעל Says:

    את הורסת!!!! איזה מיוחדת!!! השמלה מונחת עלייך מושלם.

  3. :) Says:

    פוסט מעולה. תמונות מהממות!!

  4. amitdrucker Says:

    תודה רבה 🙂

  5. אורלי Says:

    הצבע של השמלה מחמיא לך… לא אהבתי את השילוב עם הגרביונים. צבעוני מדי לטעמי.

  6. נועה Says:

    התמונות נראות מקצועיות לגמרי! כל הכבוד!! רואים שהשקעת.. 🙂

  7. לולה Says:

    מגניבה בטירוף! אהבתי את התמונות..
    תתחדשי על התמונה ועל המעבר לתיכון!
    השמלה מקסימה והשילוב כולו ממש יפה!
    L-I-K-E

  8. amitdrucker Says:

    אורלי- דעתך 🙂
    נועה ולולה תודה רבה! 🙂

  9. בר - שם בדוי Says:

    חיטטתי באחד המגזינים הישנים של "את"
    אני אוהבת אופנה, לא משנה מאיזה שנה, אני גוזרת כתבות ושומרת.
    מצאתי את הכתבה עלייך ועל עוד שלושה ילדים
    כל הפאשניסטים האחרים כבר לא בבלוגים שלהם, הם פרשו
    את היחידה שנשארת ואת היית החביבה עליי ביותר (באמת בלי התחנפויות),
    את מתלבשת בסטייל שלך ולא שמה קצוץ על אף-אחד.
    אני רוצה לומר לך,כל הכבוד =]

    אני תמיד משרבטת כל מיני תלבושות שהרבה אנשים מפחדים ללכת איתם ברחוב,
    אני גם מאלה שמעדיפים ללכת על בטוח, אבל אני כן יכולה לשמור את העיצובים האלה לעצמי מה שמספר לי נחמה.

    תצפי לראות אותי כאן עוד הרבה 😉

  10. בר - שם בדוי Says:

    שכחתי לשאול, כמה עלתה השמלה?
    D:

  11. amitdrucker Says:

    בר- תודה רבה! השמלה עלתה 250 ש"ח 🙂

  12. בר - שם בדוי Says:

    אוקי.
    האם יש לך המלצות לחנויות וינטג' בת"א?

  13. amitdrucker Says:

    בר- אשלח לך במייל רשימה של חנויות וינטאג' מגניבות בת"א 🙂

  14. לולה Says:

    מעוניינת באותה הרשימה :)) lolapop00@walla.com
    תודה!!

  15. עדי Says:

    אפשר גם רשימה כזאת ? בקרוב אני אבקר בתל אביב ואני רוצה D:

  16. amitdrucker Says:

    לולה ועדי, תשלחו לי בבקשה מייל ואחזיר לכן עם הרשימה 🙂

להשאיר תגובה

