חולצת התינוק

by

טייץ- אמריקן אפרל
מגפיים- ברשקה יוון
עגילים- ברדק מרקט

צילום: נטע ארליך המדהימה!

החולצות הלבנות עם הדפסי הגוף של תינוקות בפוזיציות שונות כבר הספיקו להטריף את אירופה, ועומדות להפוך את הקיץ שלנו להרבה יותר מגניב ולוהט!
מותג המים אויאן מחובר לאופנה מאז ומתמיד. שיתופי פעולה רבים נרקמו בהצלחה בין חברת המים למעצבים ולאנשי אופנה מהדרגה הראשונה, כגון ז'אן פול גוטייה, פול סמית', איסי מיאקי וכו'.
את החולצות המגניבות האלו ניתן לרכוש בסניפי פקטורי 54.
מחיר החולצה: 189 ש"ח.

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות: amit.fashionblog@gmail.com 🙂

20 תגובות to “חולצת התינוק”

  1. נטע ארליך Says:

    פשוט מדהימה !!!!

  2. בר - שם בדוי Says:

    לא אהבתי את העגילים..
    את נראית כאילו יצאת מסרט שחור לבן! (זאת סוג של מחמאה)

  3. נטע:) Says:

    מושלם!אני מחפשת נעליים כאלה כבר המון זמן,לצערי עדיין לא מצאתי;)החולצה מקסימה!

  4. מאי Says:

    המגפיים הורסיייייים!!!! ואת מושלמת!

  5. maria Says:

    like!
    you are beautiful 🙂

  6. amitdrucker Says:

    תודה רבה!
    נטע- את יכולה למצוא את אותם הנעליים גם באיביי 🙂

  7. לולה Says:

    טוב אין לי מילים! את פוטוגנית ברמות ואת פשוט ילדה יפה!!!
    אהבתי את כל הלוק…השילוב של הצבעים ממש יפה…המגפיים מגניבות בטירוף יש לי כאלה בחום כהה!
    תתחדשי על החולצה…היא מגניבה בטירוףף!!!
    מעריצה אותך 🙂

  8. לולה Says:

    אבל אין לי בצבע הזה את הנעליים וחיפשתי כמו שלך…יש מצב שאת שמה כאן קישור למגפיים כמו שלך? הם ממש יפים! =]]

  9. amitdrucker Says:

    לולה: תודה רבה!! כיף לקרוא את התגובות שלך, תמיד מפרגנת 🙂

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    יש מצב שאת מצטלמת עם חולצת בצפר ומכנסיי שלושת רבע??
    זאת התלבושת האחידה והייתי רוצה לשאוב השראה.
    תודה =]

  11. amitdrucker Says:

    כן. לקראת סוף החופש 🙂

  12. שש Says:

    הי עמית היפה,

    אשמח לדעת איפה את מסתפרת

  13. amitdrucker Says:

    היי, אני מסתפרת בשוהם, אצל אביב 🙂

  14. מאיה Says:

    הייי עמית!
    אני ממש אוהבת הסטייל שלך הכנסת אותי לעניין הוינטג!
    רציתי לדעת איך את יודעת על כל המכירות המיוחדות כמו "הפלסטיק שוק"?
    תודה!
    נ.ב-מה בעצם מוכרים "בפלסטיק שוק"?.
    עכשיו באמת תודה!

  15. נוני Says:

    טוב יאללה, פוסט הזה מיצא את עצמו.
    תעלי את ההבא.

  16. עדי Says:

    אוף עמית , אני מתה לטייץ הורוד שלך הוא פשוט כלכך מגניב !
    ולא הפסקתי לקרוא את הפוסטים שלך כי כל פוסט סיקרן אותי לקרוא את הקודם והגעתי מפה עד לחודש יוני 2010 ! XD חח
    ולא פיספסתי מילה XD ..
    בקיצור התמכרתי לבלוג ומחר אני ממשיכה לקרוא מיוני 2010 הלאה לחודשים הקודמים
    תמשיכי לכתוב ולצלם !
    עדי

  17. amitdrucker Says:

    עדי- תודה רבה! כיף לקרוא את התגובות שלך 🙂

  18. מאיה Says:

    היי עמית!!
    אני כל כך אוהבת את המוסטים ונכנסת כל יום להתעדכן!
    כשאני עצובה אני נכנסת לבלוג שלךוהבגדים שלךגורמים לי לחשוב מתוק!
    בקיצור תודה על הפוסטים המדהימים!

  19. מאיה Says:

    פוסטים**

  20. amitdrucker Says:

    מאיה: איזה כיף לי 🙂 תודה!

להשאיר תגובה

