שוק האקססוריז בשטח

by

בסוף השבוע החורפי הזה מתקיים כמדי שנה שוק האקססוריז.

ביריד המושקע תוכלו למצוא: תיקים, נעליים, תכשיטים, צעיפים, משקפיים, שעונים, ארנקים, חגורות, מטריות ועוד…

מתחם התכשיטים – הכל החל מתכשיטי סטריט וור ועד לתכשיטים רומנטיים ותכשיטי אופנה, "פיסים" מיוחדים מחומרים לא שגרתיים ותכשיטי צורפות.

מתחם הנעליים – מעצבי הנעליים הישראליים יציגו את הפרשנויות שלהם לחורף 2011-12. מגפיים, מגפונים, נעלי סירה, נעלי אוקספורד ועוד.

מתחם הטקסטיל – צעיפים, עליוניות, גרבונים, שאלים ועוד. רלוונטיים במיוחד לעונת המעבר ולחורף.

מתחם התיקים – בו תוכלו למצוא את כל סוגי התיקים, מתיקי ערב ועד ילקוטים, תיקי גב, תיקי לפטופ ואפילו נרתיקי אייפון ייחודיים.

מתי: יום חמישי 3/11/11 – משעה 17:00 עד 22:00
יום שישי 4/11/11 – משעה 10:00 עד 19:00
יום שבת 5/11/11 – משעה 11:00 עד 20:00
השוק מתקיים בבית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26, ת"א.

מקווה שאהבתם! אשמח לענות על שאלות ולקבל הערות:
amit.fashionblog@gmail.com
או בפייסבוק: amit fashionblog

12 תגובות to “שוק האקססוריז בשטח”

  1. לולה Says:

    נשמע נחמד 🙂 אם אני לא אטבע ביותר מדי ש"ב ועבודות בסופ"ש אני אשמח לקפוץ!

  2. הפרצוף של רייצ'ל Says:

    חבל שאין לי איך להגיד לת"א…
    תגידי לגבי השעון וסליחה על כמות השאלות,כמה הוא עלה לך?

  3. לולה Says:

    מה עם פוסט חדש? 🙂

  4. בר Says:

    אני מבינה שאתם סגרתם את הבלוג חודשיים לא עדכנתם …אני עזבתי

  5. amitdrucker Says:

    בר- עקב לחץ בעיקר בלימודים.. הבלוג יתעדכן בקרוב.

  6. זאתי ^^ Says:

    כבר 3 חודשים לא עדכנו כאן כלום. מאוכזבת, אהבתי את הבלוג…

  7. הלל Says:

    אוף עמית ממש ביאסת!אני מבינה את הלחץ בלימודים אבל עבר כבר המון זמן….

  8. לולה Says:

    וואי ממש. כבר חמישה חודשים…. סתם מבאס… 😦

  9. shushonet Says:

    נעלמת…. 😦

  10. shushonet Says:

    נעלמת… 😦

  11. לולה Says:

    את מתכוונת לחזור לבלוג?

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    אני חוזרת לכאן מדי פעם עדיין כדי לבדוק אם יש חדש

כתיבת תגובה

