חג השבועות- חג הביקורים בחנויות

by


חולצה (20 ש"ח)- חנות יד שניה "שתיים" מכנס (50 ש"ח)- "שתיים" משקפיים– xray


נעלי אוקספורד– "גזית" 300 ש"ח

חג השבועות היה יכול להפוך אצלי לסיוט, כי לי אסור לאכול מאכלי חלב. במקום זה הפכתי את חג השבועות לחג הביקורים בחנויות מה שהופך את זה לחג שמח ועליז בשבילי. כמובן שאני קונה פה ושם… התחדשתי במכנס וחולצה מחנות היד שניה "שתיים" בשינקין. את המכנס אני אוהבת מכיוון שהגזרה שלו קצת "גברית" אבל גם מעודנת. והחולצה בכלל מדליקה.
את נעלי האוקספורד קניתי לפני כמה שבועות. לא האמנתי שב"גזית" אמצא אותם! אוקספורד מיוצרים בעיקר בזמש או בעור. לראשונה הנעליים יוצרו כמאוד פשוטות אך עם הזמן נוספו עקבים וקישוטים כמו תחרות, ניטים וכו'.
אני מעדיפה את נעלי האוקספורד פשוטות ונטולות עקבים. בארץ תוכלי למצוא מגוון רחב של האוקספורד אצל שני בר, יותם פרידמן, "גזית" וכמובן ב"זארה".

מוזמנים לכתוב לי שאלות, הערות ובקשות amit.fashionblog@gmail.com 🙂

18 תגובות to “חג השבועות- חג הביקורים בחנויות”

  1. אייל Says:

    אחלה דיזיין
    ואחלה כותרת
    לא רק מעצבת-גם קופירייטרית…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    את מתוקה מאוד, אבל המכנס הזה פשוט נראה ממש לא טוב עלייך

  3. amitdrucker Says:

    חחחח אחלה עבודה 😉 תודה רבה!

  4. סער Says:

    מקסים, הסטייל שלך פשוט מדהים ♥

  5. רוני Says:

    מהממת! ווואי נעליים הורסות

  6. ליה Says:

    האוקספורד עם עקבים או שטוחות?

  7. amitdrucker Says:

    שטוחות 🙂

  8. אורן Says:

    בחולה ממש יפה לך וגם המשקפיים!!!

  9. אורן Says:

    החולצה ממש יפה לך וגם המשקפיים…כיף לקרוא שאפשר לחגוג את החג בצורה פרטית ומשמעותית כל כך… כך הכבוד : )

  10. amitdrucker Says:

    תודה ! 😉

  11. לינדה Says:

    מתה עלייך ילדונת!

  12. מרינה Says:

    אאוטפיט מגניב! המכנס הוא פשוט מכנס כלבבי, אני מתה עליו כשהוא מונח ככה, בצורה טיפה גברים אבל עם זאת מעודנת.. מושלם!

  13. amitdrucker Says:

    תודה!

  14. ליה Says:

    מתי קנית אותן? אני מחפשת אוקספורד שטוחות כבר הרבה זמן, הייתי בגזית בדיזנגוף השבוע ולא ראיתי..

  15. amitdrucker Says:

    קניתי לפני שבועיים בסניף בעזריאלי… יש במבחר צבעים: בז', חום וכחול כהה.

  16. ליה Says:

    תודה!
    אאוטפיט ממש מקסים אגב 🙂

  17. amitdrucker Says:

    תודה רבה! קנית בסוף את הנעליים? 🙂

  18. ליה Says:

    טרם.. אני אקפוץ לעזריאלי בקרוב. אני מעדיפה אוקספורד בשני צבעים אבל אני אבדוק בכל זאת כי קשה לי למצוא אוקספורד שטוחות. תודה!

כתיבת תגובה