זמן איכות

by

צ

(!לפני מספר חודשים יצאתי עם אימי ליום כיף (מומלץ

החלטתי לכתוב לכם חוויות מאותו יום…ל

אני כותבת עליו למרות שעבר המון זמן מאז וזאת מכיוון

שאני צוחקת בכל פעם שאני נזכרת בו. ח

התחלנו בשעה 10:30 ברחוב בוגרשוב שם קניתי תיק צד מגניב ומיוחד. מ

חנות בגדי יד שניה "אדרת" ממוקמת באותו הרחוב אז כמובן שלא יכלתי לפסוח עליה, צ

עצרתי ורכשתי ג'ינס ב 60 ₪ ובחנות קטנה ששמה לא זכור לי, רכשתי נעלי בובה חמודות   ת

שמתאימות לכל דבר. עצרנו ל"תדלק" בסושיה טובה מאד, גם היא נמצאת בבוגרשוב. ת

משם המשכנו לסנטר, שם רכשתי בחנות קטנה חגורת מותן בצבע ורוד). ץ

ומהסנטר השיר לקינג ג'ורג' שם הסתובבנו ובעיקר נהננו לראות את האנשים המגניבים ,

שמסתובבים שם כמובן שקניתי כל מיני שטויות, כאלה שאפשר למצוא רק בקינג ג'ורג'… ץ

נחתנו בשוק הכרמל בעל הניחוחות הכלכך ישראליים, שם היו המציאות הגדולות שלי: ץ

שני בגדי ים שלמים מהממים במחיר של 30 שח, אחד בניחוח אייטיז חזק והאחר

בסגנון ילדי הפרחים, כמובן שגם אימי היקרה קנתה פריטים. ל

כמו שהזכרתי יצאנו בבוקר וחזרנו ב19:30 כשאמא גמורה מעייפות, עם כאבי רגליים, איפור מרוח

ושיער מפוזר, לעומתי ההיפראקטיבית שיכולה להסתובב ולרוץ כל היום ברחובות תל אביב. ל

היה כיף, מגבש ומצחיק. ל

תגובה אחת to “זמן איכות”

  1. הלל Says:

    אני כל כך כמוך!
    אף פעם לי נמאס מקניות…

כתיבת תגובה