השקדיה בהחלט פורחת…

by

נסעתי לראות עם משפחתי פריחה. החלטתי לקחת את הנסיעה הזאת למקום מאוד אומנותי ואופנתי. פרחים נותנים לי השראה. אחרי שחזרתי מהטיול ישבתי ולא זזתי מהדף. ציירתי בגדים המשולבים עם פרחים.
בהתחלה הייתי נגד היציאה הזו. היה קר וגשום בחוץ העדפתי להישאר בבית. היו סוגי פרחים מדהימים! צילמתי עד שנגמרה לי הסוללה במצלמה…
כן,זה מאוד מתאים לי לשכוח להטעין את המצלמה. כבר שבועיים בלי הטענה המצלמה שורדת. אני הרבה מסתובבת עם מצלמה בתיק. אני רואה הרבה דברים יפים אפילו סתם בדרך לת"א. אנשים מגניבים,מקומות מיוחדים.
כהמשך לאווירה הפרחונית,לסבתות שלי יש מבחר. מסכנות, כבר אין להן בגדים בארון! כשאני באה אליהן אני ניגשת לארון ותמיד מוצאת פריט,שניים… ואם להיות אמיתיים: בד"כ אני יוצאת מהן עם שק מלא בגדים!!
אין כמו הבגדים\תכשיטים של סבתא! שום חנות לא תחליף את הדברים שלהן. לפני שנה באתי לסבתא וראיתי שק בגדים עומד ליד הדלת.
שאלתי בבהלה: "לאן השק הזה הולך???" בשיא התמימות היא ענתה:"לפח."
מממממההההההה????? שאלתי.
כמובן שלא נתתי למעשה זה לקרות… ועשיתי סדר 🙂
כמו כן,היו בגדים שלא היו במצב טוב אז שיניתי אותם קצת.

תגובה אחת to “השקדיה בהחלט פורחת…”

  1. ליאת Says:

    היי אשמח אם תצרי קשר בנוגע לשת"פ – liat@shalomtelaviv.com

כתיבת תגובה